Markkinoinnin palvelut verkkokaupoille

Verkkokaupan markkinointi

Haluatko kehittää verkkokaupan digimarkkinoinnin kokonaisuutta etkä vain osaoptimoida yksittäisiä kanavia? Ota meihin yhteyttä, kun tavoittelet kasvua!

Jutellaan lisää!

Lue lisää!

Hopkinsin lähestymistapa verkkokaupan markkinointiin

Verkkokaupan digitaalinen markkinointi vaatii oman erillisen työkalupakkinsa. Esimerkiksi näihin asioihin kiinnitämme erityistä huomiota.

Markkinoinnin suunnittelu liiketoiminnasta käsin

Asetamme yhdessä tavoitteet, jotka pyrimme täyttämään. Huomioimme esimerkiksi kate-erot tuotteiden välillä ja johdamme mainontaa datan avulla.

nainen ja mies katsomassa yhdessä puhelimen ruutua

Käyttökokemus

Laadukkaat, kävijöitä palvelevat listaus- ja tuotesivut ovat keskeinen lähtökohta SEO:ssa ja olennaisia myös mainonnan toimivuudelle.

Fiidin laatu

Tuotesyöte on monen mainosmuodon perusta. Varmistamme yhdessä, että siinä on järkeä. Mikäli fiidi kaipaa kehittämistä, autamme selkein ohjein.

Jatkuva testaus

Kokeilukulttuuri on olennainen osa verkkokaupan markkinointia. Tiedämme mikä toimii ja mikä ei, kun testaamme.

Mainonnan skaalautuvuus

Rikkaat visuaaliset kuva- ja videotemplatet saavat mainosluovat loistamaan koko mainostettavalle valikoimallesi. Kauttamme saat käyttöösi esimerkiksi Smartlyn teknologiaa.

Kokonaisuuden kehittäminen

Ajattelemme verkkokaupan markkinointia kokonaisuutena, johon kuuluu myös brändi ja asiakkaista huolenpito. Avullamme kehität koko asiakasputkea.

”Meidän tuotefeedien kehittäminen, feedityökalun käyttöönotto ja käyttökoulutus menivät meidän odotusten mukaisesti Hopkinsin asiantuntijoiden toimesta. Olemme oikein tyytyväisiä heiltä saatuun apuun ja ammattitaitoon, joiden avulla feediemme rakenne saatiin selkeytettyä ja yhdenmukaistettua sekä niiden laatua huomattavasti parannettua.”

Lauri Rosenius

Varusteleka Oy

”Yhteistyö Hopkinsin kanssa on sujunut erittäin hyvin ja arvostamme erityisesti Hopkinsin tuomia uusia ideoita ja jatkuvaa sparrausta in-house tekemisessä.”

Johanna Bussman-Laalo

Ifolor

Verkkokaupan markkinoinnin palvelut

Kehitämme verkkokauppasi liiketoimintaa ja myyntiä kokonaisvaltaisesti. Palveluvalikoimastamme löytyvät ratkaisut niin verkkokaupan tunnettuuden ja kysynnän kehittämiseen kuin lisämyynnin ja asiakkaiden elinkaariarvon kasvattamiseen.

SEO

Hakukoneoptimointi tuo Google- ja Bing-hausta uusia asiakkaita ja parantaa hakusanamainonnan tuloksia.

Google Shopping

Google Shopping -mainonta tuo nopeasti ostovalmiita kävijöitä verkkokaupan tuotesivuille.

Somemainonta

Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat ja Pinterest ovat erinomaisia alustoja fiidipohjaiselle mainonnalle.

Hakusanamainonta

Koneoppimiseen nojaava dynaaminen hakusanamainonta täydentää Google Shopping -hakusanamainontaa.

Videomainonta

Videomainonta luo tunnettuutta ja herättää kysyntää. Myös fiidipohjaisesti siten, että videoissa on vaihtuvia tuotteita.

Display-mainonta

Fiidipohjainen display-mainonta herättää kiinnostusta ja muistuttaa tuotteista.

Markkinoinnin automaatio

Markkinoinnin automaatio aktivoi asiakkaita ostamaan uudelleen ja kasvattaa asiakkaidesi elinkaariarvoa.

Konversio-optimointi

Konversio-optimointi lisää luottamusta ja poistaa kitkaa ostoprosessista. Se nostaa kaikkien markkinoinnin kanavien tuloksellisuutta.

Analytiikka

Oikein toimiva digianalytiikka ja analyysit varmistavat, että johdat kaupan markkinointia tiedolla ja saat suurimmat hyödyt mainonnan optimoinnissa.

3 kohdan resepti verkkokaupan kasvulle

Johda tiedolla

Oikein toteutettu ja lainmukainen kävijä- ja konversioseuranta on lähtökohta optimoinnille, koneoppimiselle ja kokonaisuuden johtamiselle.

Hanki asiakkaita

Kasvata asiakaskuntaa automatisoidulla, fiidipohjaisella digimainonnalla ja hyvää käyttökokemusta luovalla hakukoneoptimoinnilla.

Saa asiakkasi ostamaan uudelleen

Älä jätä kerran ostaneita tai ostamisen keskeyttäneitä asiakkaita oman onnensa nojaan, vaan lämmitä ja muistuta markkinoinnin automaatiolla sekä mainonnalla.


Verkkokaupan myyntiin uutta vauhtia?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!

Asiantuntijamme kirjoittavat

Tekoäly ja koneoppiminen rakentavat parempia ostajapersoonia

Ostajapersoona on tuttu työkalu markkinoinnin johtamisen apuna. Suurten kielimallien ja koneoppimisen avulla dataan perustuvien persoonien rakentaminen onnistuu aikaisempaa tehokkaammin. Mitä ostajapersoona tarkoittaa? Ostajapersoonat kuvaavat yrityksen kannalta ideaalisia ostajia. Ostajapersoonan esitys […]