LinkedIn-mainonta
LinkedIn-mainonnalla tavoitat päättäjät ja asiantuntijat
Haluatko tavoittaa yritysasiakkaita ja huippuluokan työnhakijoita? LinkedIn-mainonta soveltuu erityisesti B2B-markkinointiin ja rekrytointiin.
LinkedIn-mainonnan mahdollisuudet
Kohdennettua mainontaa yrityspäättäjille ja vaikuttajille
LinkedIn-mainonta on tärkeä osa B2B-markkinoijan työkaluvalikoimaa. Maksuton näkyvyys on LinkedIn-yritysprofiileille heikkoa, joten mainonta on välttämätöntä tulosten aikaansaamiseksi.
Täsmälliset kohdennustavat
LinkedIn-mainonnan teho perustuu erittäin tarkkoihin kohdennuksiin. Voit kohdentaa mainontaa esimerkiksi ammattinimikkeen, taitojen, koulutuksen ja kokemuksen perusteella. B2B-markkinoinnissa myös yrityslistoille kohdentaminen on yksi keskeinen keino. Erilaisia kohdennustapoja yhdistelemällä tavoitamme täsmällisesti määriteltyjä yleisöjä, jotka sopivat juuri sinun tarkoitukseesi.
Monipuoliset mainosmuodot
LinkedIn tarjoaa mainostajan käyttöön useita erilaisia mainostyyppejä, joiden käyttö valitaan mainostettavan sisällön ja tavoitteen mukaan. Sponsoroinnin avulla nostamme yrityksen kuva- tai videojulkaisut mainontaan, kuvakaruselleilla voimme esitellä tuote- tai palveluvalikoimaa. Lisäksi LinkedInissä voi kerätä myös suoria liidejä lomakkeiden ja ladattavien materiaalien avulla.
Näin autamme yritystäsi
LinkedIn-mainonnan palvelumme
LinkedInin Campaign Managerin kautta toteutettu mainonta mahdollistaa tarkat kohdennukset ja kattavan raportoinnin, jolloin saat parhaat tulokset mainonnastasi.
Mainonnan suunnittelu
Varmistamme, että mainostilisi ja sen kampanjarakenne palvelevat tavoitteitasi, autamme sopivan mediabudjetin määrittämisessä ja muodostamme yleisöt mainontaa varten.
Mainonnan optimointi
Seuraamme aktiivisesti mainonnan toimivuutta, valvomme budjetin kulutusta ja testaamme erilaisia viestikärkiä. Raportoimme mainonnan tuloksista säännöllisesti.
Lisää tehoa LinkedIn-mainontaan?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Uusimmat artikkelit
B2B-mainonnan 95-5-sääntö
B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.
3. osapuolen evästeiden hidas kuolema
Google on ilmoittanut, että tulevaisuudessa Chromen käyttäjät pääsevät valitsemaan, sallivatko he näiden evästeiden käytön selaimessaan. Tämä artikkeli kertoo, mitä kannattaa tehdä jo ennen tuota tapahtumakulkua.
10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnilla
Kysynnän luominen (demand creation) on markkinointia ihmisille, jotka eivät ole valmiiksi ostoaikeissa. Se voi olla brändi- tai taktista markkinointia. Tämä artikkeli esittelee 10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnin avulla.