Facebook-mainonta
Kattavaa tavoittavuutta ja tarkkaa kohdentamista Facebookin avulla
Facebook-mainonta tarjoaa sekä B2B- että B2C-yrityksille laajan tavoittavuuden ja tarkat kohdennusmahdollisuudet. Hyödynnä koneoppimista ja tavoita yli 2 miljoonaa suomalaista joka päivä.
Tehokas ja monipuolinen mainoskanava
Hopkinsilla on laaja kokemus Facebook-mainonnassa eri toimialoilla, kuten verkkokaupassa, rekrytoinnissa ja B2B-palveluissa. Analysoimme kampanjoiden tehokkuutta datan perusteella ja optimoimme mainontaa jatkuvasti, jotta saavutetaan parhaat mahdolliset tulokset.
Monipuolinen
Facebook-mainonta sopii moniin eri käyttötarkoituksiin ja toimialoille.
Tavoittava
Facebookissa tavoitat käyttäjiä tehokkaasti eri ikäluokista.
Kustannustehokas
Facebook-mainonnalla tavoitat suuret massat edullisesti.
Näin autamme yritystäsi
Työkalut Facebook-mainonnan tukena
Kauttamme saat käyttöösi monipuolisia työkaluja mainonnan tehostamiseksi ja laadun parantamiseksi, jotta saat enemmän irti Facebook-mainonnastasi.
Smartly
Olemme mainosautomaatio- ja optimointityökalu Smartlyn Agency Partner. Smartlyn avulla automatisoit mainontaasi ja luot visuaalisia mainostoteutuksia.
Tuotefeedit
Tuo verkkokauppasi tuotteet suoraan somemainontaan. Käytämme tehokkaimpia tuotefeedejä hyödyntäviä kampanjamuotoja kuten Advantage+ Shoppingia ja työkaluja kuten Channablea.
Ota kaikki irti Facebook-mainonnasta
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Uusimmat artikkelit
Mullistaako tekoäly markkinoinnin? – AImiaisen opit talteen
Tekoäly on tullut jäädäkseen, mutta mitä se tarkoittaa käytännössä? AI:n merkitystä markkinointiviestinnän tulevaisuudelle pohdittiin Hopkinsin ja Hasan & Partnersin järjestämässä AImiaistilaisuudessa marraskuun lopussa.
Onko asiakaspolkuajattelu kuollut?
Digitaalinen asiointi haastaa perinteisen tavan mallintaa asiakkaan toimintaa lineaarisena asiakaspolkuna. Näin johdat asiakaskokemusta onnistuneesti.
Pullonkaulat analytiikan hyödyntämisessä: tunnista ja avaa ne CARE-mallin avulla!
Usein analytiikkaa ei saada tuottamaan arvoa, koska kohtaamme erilaisia pullonkauloja datan keräämisessä, analysoinnissa ja toimenpiteisiin ryhtymisessä. Helpota näitä haasteita hyödyntämällä CARE-mallia.