Markkinoinnin palvelut verkkokaupoille
Verkkokaupan markkinointi
Haluatko kehittää verkkokaupan digimarkkinoinnin kokonaisuutta etkä vain osaoptimoida yksittäisiä kanavia? Ota meihin yhteyttä, kun tavoittelet kasvua!
Hopkinsin lähestymistapa verkkokaupan markkinointiin
Verkkokaupan digitaalinen markkinointi vaatii oman erillisen työkalupakkinsa. Esimerkiksi näihin asioihin kiinnitämme erityistä huomiota.
Markkinoinnin suunnittelu liiketoiminnasta käsin
Asetamme yhdessä tavoitteet, jotka pyrimme täyttämään. Huomioimme esimerkiksi kate-erot tuotteiden välillä ja johdamme mainontaa datan avulla.
Käyttökokemus
Laadukkaat, kävijöitä palvelevat listaus- ja tuotesivut ovat keskeinen lähtökohta SEO:ssa ja olennaisia myös mainonnan toimivuudelle.
Fiidin laatu
Tuotesyöte on monen mainosmuodon perusta. Varmistamme yhdessä, että siinä on järkeä. Mikäli fiidi kaipaa kehittämistä, autamme selkein ohjein.
Jatkuva testaus
Kokeilukulttuuri on olennainen osa verkkokaupan markkinointia. Tiedämme mikä toimii ja mikä ei, kun testaamme.
Mainonnan skaalautuvuus
Rikkaat visuaaliset kuva- ja videotemplatet saavat mainosluovat loistamaan koko mainostettavalle valikoimallesi. Kauttamme saat käyttöösi esimerkiksi Smartlyn teknologiaa.
Kokonaisuuden kehittäminen
Ajattelemme verkkokaupan markkinointia kokonaisuutena, johon kuuluu myös brändi ja asiakkaista huolenpito. Avullamme kehität koko asiakasputkea.
Verkkokaupan markkinoinnin palvelut
Kehitämme verkkokauppasi liiketoimintaa ja myyntiä kokonaisvaltaisesti. Palveluvalikoimastamme löytyvät ratkaisut niin verkkokaupan tunnettuuden ja kysynnän kehittämiseen kuin lisämyynnin ja asiakkaiden elinkaariarvon kasvattamiseen.
SEO
Hakukoneoptimointi tuo Google- ja Bing-hausta uusia asiakkaita ja parantaa hakusanamainonnan tuloksia.
Google Shopping
Google Shopping -mainonta tuo nopeasti ostovalmiita kävijöitä verkkokaupan tuotesivuille.
Somemainonta
Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat ja Pinterest ovat erinomaisia alustoja fiidipohjaiselle mainonnalle.
Hakusanamainonta
Koneoppimiseen nojaava dynaaminen hakusanamainonta täydentää Google Shopping -hakusanamainontaa.
Videomainonta
Videomainonta luo tunnettuutta ja herättää kysyntää. Myös fiidipohjaisesti siten, että videoissa on vaihtuvia tuotteita.
Display-mainonta
Fiidipohjainen display-mainonta herättää kiinnostusta ja muistuttaa tuotteista.
Markkinoinnin automaatio
Markkinoinnin automaatio aktivoi asiakkaita ostamaan uudelleen ja kasvattaa asiakkaidesi elinkaariarvoa.
Konversio-optimointi
Konversio-optimointi lisää luottamusta ja poistaa kitkaa ostoprosessista. Se nostaa kaikkien markkinoinnin kanavien tuloksellisuutta.
Analytiikka
Oikein toimiva digianalytiikka ja analyysit varmistavat, että johdat kaupan markkinointia tiedolla ja saat suurimmat hyödyt mainonnan optimoinnissa.
3 kohdan resepti verkkokaupan kasvulle
Johda tiedolla
Oikein toteutettu ja lainmukainen kävijä- ja konversioseuranta on lähtökohta optimoinnille, koneoppimiselle ja kokonaisuuden johtamiselle.
Hanki asiakkaita
Kasvata asiakaskuntaa automatisoidulla, fiidipohjaisella digimainonnalla ja hyvää käyttökokemusta luovalla hakukoneoptimoinnilla.
Saa asiakkasi ostamaan uudelleen
Älä jätä kerran ostaneita tai ostamisen keskeyttäneitä asiakkaita oman onnensa nojaan, vaan lämmitä ja muistuta markkinoinnin automaatiolla sekä mainonnalla.
Verkkokaupan myyntiin uutta vauhtia?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Asiantuntijamme kirjoittavat
Onko asiakaspolkuajattelu kuollut?
Digitaalinen asiointi haastaa perinteisen tavan mallintaa asiakkaan toimintaa lineaarisena asiakaspolkuna. Näin johdat asiakaskokemusta onnistuneesti.
Tekoäly ja koneoppiminen rakentavat parempia ostajapersoonia
Ostajapersoona on tuttu työkalu markkinoinnin johtamisen apuna. Suurten kielimallien ja koneoppimisen avulla dataan perustuvien persoonien rakentaminen onnistuu aikaisempaa tehokkaammin. Mitä ostajapersoona tarkoittaa? Ostajapersoonat kuvaavat yrityksen kannalta ideaalisia ostajia. Ostajapersoonan esitys […]
Digianalytiikan käyttäjätunnisteet paljastavat pitkätkin ostopolut
Käyttäjätunnisteet (user ids) auttavat seuraamaan pitkiä ostopolkuja, kun käyttäjät saadaan välillä kirjautumaan sisään tai antamaan sähköpostiosoitteensa.