Uudelleenkohdennettu mainonta
Lisää myyntiä helposti remarketingilla
Remarketing – toiselta nimeltään retargeting – tarkoittaa mainosten näyttämistä niille, jotka ovat jo käyneet sivustollasi. Retargeting on tehokas tapa lisätä myyntiä.
Remarketing-palvelumme
Remarketing saa kävijät palaamaan sivustollesi
Remarketing on tavallisesti helpoin tapa saada kävijät palaamaan sivustollesi. Nykyaikainen rema tarjoaa loistavat mahdollisuudet oikean viestin kohdistamiseksi oikeille vastaanottajille.
Some-mainonnassa
Kaikissa sosiaalisen median kanavissa voidaan tehdä myös uudelleenmarkkinointia. Näin viestisi tavoittaa yleisösi siellä, missä he muutenkin viettävät aikaansa.
Hakusana-mainonnassa
Sivustollasi vierailleet näkevät mainoksesi Googlen tai Bingin hakutulossivilla.
Display-mainnonnassa
Uudelleenkohdennettu display-mainonta näkyy verkkosivustoilla ja mediossa. Display-mainontaa voidaan ostaa ohjelmallisesti tai Google Display Networkin kautta.
Haluaisitko hyödyntää remaa paremmin?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Asiantuntijamme kirjoittavat
B2B-mainonnan 95-5-sääntö
B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.
3. osapuolen evästeiden hidas kuolema
Google on ilmoittanut, että tulevaisuudessa Chromen käyttäjät pääsevät valitsemaan, sallivatko he näiden evästeiden käytön selaimessaan. Tämä artikkeli kertoo, mitä kannattaa tehdä jo ennen tuota tapahtumakulkua.
10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnilla
Kysynnän luominen (demand creation) on markkinointia ihmisille, jotka eivät ole valmiiksi ostoaikeissa. Se voi olla brändi- tai taktista markkinointia. Tämä artikkeli esittelee 10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnin avulla.
Sima + some + rema: tunnettuutta ja myyntiä keinojen yhteispelillä
Sisältömarkkinointi, somemainonta ja remarketing floppaavat helposti yksinään, ilman toistensa tukea. Yhdessä niistä voi kuitenkin rakentaa tehokkaan markkinointikoneen.
Meta Advantage+ Shopping: tehokas ratkaisu verkkokauppiaille
Metan Advantage+ Shopping -kampanjatyyppi on suunniteltu tehokkaimmaksi ratkaisuksi tuloshakuisille mainostajille, jotka haluavat lisätä verkkomyynnin määrää. Se tarjoaakin erinomaisia mahdollisuuksia verkkokauppiaille.
Demand generation vs. lead generation B2B-markkinoinnissa
Pelkkä liidigenerointi on yleensä heikkotehoista, mutta lead generation ja demand generation voivat toimia hyvin yhdessä ja toisiaan tukien.