Uudelleenkohdennettu mainonta

Lisää myyntiä helposti remarketingilla

Remarketing – toiselta nimeltään retargeting – tarkoittaa mainosten näyttämistä niille, jotka ovat jo käyneet sivustollasi. Retargeting on tehokas tapa lisätä myyntiä.

Jutellaan lisää!

Lue lisää!

Remarketing-palvelumme

Remarketing saa kävijät palaamaan sivustollesi

Remarketing on tavallisesti helpoin tapa saada kävijät palaamaan sivustollesi. Nykyaikainen rema tarjoaa loistavat mahdollisuudet oikean viestin kohdistamiseksi oikeille vastaanottajille.

Some-mainonnassa

Kaikissa sosiaalisen median kanavissa voidaan tehdä myös uudelleenmarkkinointia. Näin viestisi tavoittaa yleisösi siellä, missä he muutenkin viettävät aikaansa.

Hakusana-mainonnassa

Sivustollasi vierailleet näkevät mainoksesi Googlen tai Bingin hakutulossivilla.

Display-mainnonnassa

Uudelleenkohdennettu display-mainonta näkyy verkkosivustoilla ja mediossa. Display-mainontaa voidaan ostaa ohjelmallisesti tai Google Display Networkin kautta.


Haluaisitko hyödyntää remaa paremmin?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!

Asiantuntijamme kirjoittavat

B2B-mainonnan 95-5-sääntö

B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.

3. osapuolen evästeiden hidas kuolema

Google on ilmoittanut, että tulevaisuudessa Chromen käyttäjät pääsevät valitsemaan, sallivatko he näiden evästeiden käytön selaimessaan. Tämä artikkeli kertoo, mitä kannattaa tehdä jo ennen tuota tapahtumakulkua.