Custobar-käyttöönotto
Ota Custobar käyttöön ja saavuta parempia tuloksia asiakasdataa hyödyntämällä
Custobar yhdistää ja analysoi asiakasdataa, tarjoten sinulle tehokkaat työkalut personoidun markkinoinnin ja myynnin kasvattamiseen. Laadukas käyttöönotto antaa parhaan pohjan työkalun maksimaaliselle hyödyntämiselle. Custobar-osaamisemme on Suomen huippua. Meillä on kokemusta useista käyttöönottoprojekteista eri toimialoilta.
Olemme apunasi Custobarin valinnassa ja käyttöönotossa
Harkintavaihe
Autamme ymmärtämään, miten Custobar tukee parhaiten liiketoimintaasi ja tavoitteitasi. Kerromme myös, mikäli mielestämme Custobar ei ole oikea työkalu liiketoimintatarpeisiisi nähden.
Aloitusprojekti
Aloitusprojektissa otamme käyttöön Custobarin ja toteutamme migraation nykyisestä työkalusta uudelle alustalle. Teknisen asennuksen lisäksi aloitukseen kuuluu aina koulutus tiimillesi.
Jatkokehitys
Aloitusprojektin jälkeen jatkamme kumppaninasi haluamallasi tavalla: sprarraajana, kehittäjänä tai avaimet käteen -kumppanina. Luomme yhdessä liiketoimintaa ja tavoitteitasi tukevan toimenpidesuunnitelman.
Miksi CDP eli asiakastietojärjestelmä?
Kun keräät käytössä olevan datan yhteen paikkaan, pystyt lisäämään asiakasymmärrystäsi ja toteuttamaan markkinointia entistä asiakaslähtöisemmin. Lisäksi, automatisoimalla osan sähköpostimarkkinoinnista, voit palvella asiakkaitasi entistä paremmin ja kohdennetummin. Tämä taas lisää asiakkaiden käyntiaktiivisuutta ja keskiostosta, parantaen samalla asiakasuskollisuutta. Sähköpostin lisäksi käytössäsi on monipuolisesti muitakin kanavia, kuten SMS, push-notifikaatiot & mainonnan eri alustat.
Custobarin ydinominaisuudet
CDP
- Asiakkaan 360° näkymä
- Kohderyhmät ja asiakassegmentointi
- Reaaliaikainen data
- Mobiili kanta-asiakaskortti
- Myymälän käyttöliittymä
- Asiakaskyselyiden ja palautteiden integrointi
- RFM-matriisi
- Datan rikastaminen
Automaatio
- Sähköposti, SMS- ja push-kampanjat
- Personoidut kampanjat
- Trigger-pohjaiset viestit
- Dynaaminen sisältö
- Tuotesuositukset
- Personoidut alennuskupongit
- A/B-testaus
- Google Customer Match
- Meta Conversions API
- Sanoman räätälöidyt kohderyhmät
- Facebookin räätälöidyt kohderyhmät
- Monipuolinen kampanjaraportointi
Integraatiot
- Verkkokauppa-alustat mm. Magento ja Shopify
- CRM-integraatiot mm. Salesforce ja HubSpot
- Mobiilisovellukset
- Some mm. Instagram ja Facebook
- ERP mm. SAP ja Oracle
- Kassajärjestelmät
- Analytiikkatyökalut mm. Google Analytics ja Tableau
- Asiakaspalvelujärjestelmät mm. Zendesk ja Freshdesk
- Maksujärjestelmät mm. PayPal ja Stripe
Miten me autamme sinua?
Laadukasta tukea ja konsultointia
Asiantuntijatiimimme auttaa sinua ymmärtämään ja hyödyntämään Custobarin ominaisuuksia tehokkaasti. Custobar-osaamisemme on Suomen huippua. Meillä on kokemusta useista käyttöönottoprojekteista eri toimialoilta.
Avaimet käteen -käyttöönotto
Suunnittelemme ja toteutamme Custobarin käyttöönoton juuri sinun liiketoimintasi tarpeisiin. Johdamme pystytysprojektin kokemuksella ja vahvalla otteella.
Tuki ja koulutus
Emme jätä sinua yksin käyttöönoton jälkeen. Tarjoamme tukea ja koulutusta, jotta tiimisi saa kaiken irti uudesta työkalusta.
Lisätietoja Custobarista
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Miten Custobarin käyttöönotto tapahtuu?
Custobarin käyttöönotto alkaa yhteisellä aloituspalaverilla, jossa sovimme yhdessä projektin etenemisestä. Varmistamme, että kaikki tarpeet ja tavoitteet on huomioitu. Tämän jälkeen suoritetaan tekninen integraatio, jossa CRM-järjestelmät ja muut tietolähteet liitetään Custobariin.
Asiakasdata puhdistetaan, jotta se on käyttövalmista. Migraatio tapahtuu meidän toimesta ja lopuksi data validoidaan Custobarissa. Käyttäjät koulutetaan työkalun tehokkaaseen käyttöön. Koko prosessi toteutetaan tiiviissä yhteistyössä meidän asiantuntijoidemme kanssa, jotta käyttöönotto sujuu mahdollisimman jouhevasti.
Kuinka kauan Custobarin käyttöönotto kestää?
Custobarin käyttöönotto kestää tyypillisesti muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen. Tarkka aikataulu riippuu yrityksesi koosta, pystytettävistä integraatioista ja datan määrästä.
Kartoitamme kanssasi integraatioiden tarpeen, toteutamme integraatiot ja varmistamme, että data kulkee halutusti työkaluun. Koulutamme käyttäjät pystytysprojektin jälkeen. Olemme tukenasi sinua kaikissa vaiheissa varmistaen, että käyttöönotto sujuu tehokkaasti ja aikataulussa.
Onko Custobarin käyttö vaikeaa?
Custobarin käyttö ei ole vaikeaa, mutta sen käyttö vaatii opettelua, kuten minkä tahansa järjestelmän. Varmistamme, että saat kaiken tarvitsemasi tuen Custobarin käyttöön.
Custobar on suunniteltu käyttäjäystävälliseksi ja peruslogiikan ymmärrettyä järjestelmä on helppokäyttöinen. Työkalun datarakenne on helposti ymmärrettävissä ja käyttöliittymä on intuitiivinen.
Mitä Custobarin käyttö maksaa?
Custobarin hinnoittelu on alk. 495€/kk, joka sisältää max. 20.000 kontaktia, sähköpostipaketin, AI-tuotesuositukset ja Meta- ja Google Ads -custom yleisöt.
Jotta voimme antaa tarkan hinnan, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiantuntijaamme, joka voi arvioida yrityksesi vaatimukset ja tarjota sinulle parhaan mahdollisen ratkaisun.
Sopiiko Custobar kansainvälisille yrityksille?
Custobar soveltuu hyvin kansainvälisille yrityksille, jotka toimivat eri markkinoilla. Työkalu tukee useita kieliä ja mahdollistaa personoidun viestinnän eri markkinoilla. Voit luoda asiakassegmenttejä eri maiden ja alueiden perusteella ja ajoittaa kampanjat oikein aikavyöhykkeet huomioiden.
Custobar auttaa myös noudattamaan eri maiden tietosuojalakeja ja tarjoaa kattavat analytiikka- ja raportointityökalut kansainvälisten kampanjoiden seurantaan.
Miksi valita Custobar työkaluksi ja Hopkins käyttöönottokumppaniksi?
Asiantuntemus ja kokemus
Tiimimme koostuu kokeneista ammattilaisista, joilla on kokemusta useista käyttöönottoprojekteista. Tiedämme, miten Custobarin ominaisuuksia hyödynnetään parhaiten, jotta saat maksimaalisen hyödyn irti järjestelmästä. Meillä on syvällistä ymmärrystä asiakasdatan hallinnasta ja markkinoinnin optimoinnista.
Räätälöity käyttöönotto ja integrointi
Varmistamme sujuvan Custobarin käyttöönoton ja integroinnin nykyisiin järjestelmiisi. Analysoimme liiketoimintasi tarpeet ja räätälöimme ratkaisun, joka sopii juuri sinulle. Tämä vähentää käyttöönottoon liittyviä haasteita ja mahdollistaa nopean siirtymisen datan hyödyntämiseen.
Tehokas kohdentaminen ja personointi
Custobar tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet asiakasdatan hyödyntämiseen ja me viemme kanssasi tämän vielä askeleen pidemmälle. Autamme sinua analysoimaan ja segmentomaan asiakaskuntaasi tarkasti, jotta voit kohdentaa markkinointiviestisi tehokkaammin ja personoida viestintäsi jokaiselle asiakkaalle sopivaksi.
Kehitys ja optimointi
Meiltä et saa pelkästään käyttöönottoa, vaan jatkuvaa tukea ja kehitystä. Voimme jatkaa yhteistyötä tiimillesi sopivalla mallilla, sparraamalla teitä kuukausittain tai vaikkapa avaimet käteen -palvelulla, jossa huolehdimme kaikesta aina toimenpiteiden suunnittelusta niiden toteutukseen ja optimointiin asti. Kerromme havainnoistamme ja annamme kehitysideoita, jotta toiminta voi jatkuvasti kehittyä.
Apua Custobarin käyttöönottoon?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Lue lisää
Näin Custobar auttaa ymmärtämään asiakkaitasi ja parantamaan asiakaskokemusta
Asiakkaat odottavat, että vastineeksi tietojensa antamisesta heitä palvellaan paremmin. Itse data ei kuitenkaan tee autuaaksi, vaan tarvitset avuksesi myös työkaluja, joilla voit valjastaa keräämäsi datan paremmaksi asiakaskokemukseksi.
Kasvata myyntiä yhdistämällä verkkokaupan ja kivijalan data
Miten laajasti hyödynnät Custobaria markkinoinnin automaation kehityksessä? Listasimme seitsemän kätevää ominaisuutta, joiden avulla voit ottaa loputkin tehot irti Custobarista.
Näin viet markkinoinnin automaation jatkuvan kehityksen moodiin
Moni yritys jää jumiin markkinoinnin automaation käyttöönoton jälkeen. Näin viet automaation jatkuvan kehityksen moodiin.