Custobar-auditointi
Vauhtia tekemiseen Custobar-auditoinnilla
Tilaa auditointi ja saat lopputuotoksena liiketoiminnallesi räätälöidyn toimenpidesuunnitelman. Auditoinnin avulla löydät viimeisetkin piilotetut myynnin mahdollisuudet omasta datastasi. Meillä on laaja kokemus Custobarin kehityksestä useilta eri toimialoilta, joten voimme suositella teille toimialanne parhaat käytännöt.
Custobar-auditoinnin hyödyt
Auditointi paljastaa, miten tehokkaasti tiimisi käyttää työkalua, ja tarjoaa hyödyllisiä ideoita toiminnan kehittämiseksi.
Parempi ymmärrys nykytilanteesta
Asiantuntijamme antaa arvion siitä, kuinka hyvin hyödynnätte Custobarin mahdollisuuksia tällä hetkellä.
Konkreettiset ehdotukset ilman isoja lisäinvestointeja
Auditointiraportti sisältää suosituksia ja perusteluja, jotka auttavat tehostamaan datan käyttöä ja parantamaan asiakaskokemusta. Saatte enemmän hyötyjä irti työkalusta ehdotuksiemme avulla.
Apua asioiden priorisointiin
Annamme näkemyksen liiketoimintanne kannalta tärkeimmistä kehityskohteista ja suosittelemme toimenpiteitä, jotka tulisi toteuttaa seuraavaksi.
Miten auditointi käytännössä tapahtuu?
Sopimus ja NDA. Itse auditointia varten Hopkinsin asiantuntijan tulee päästä kirjautumaan Custobar-ympäristöönne. Siksi toteutamme auditoinnin aina NDA:n alaisena.
Kickoff. Auditointi alkaa kickoff-palaverilla, jossa briiffaatte meille nykytilanteenne ja tavoitteenne.
Itsenäinen auditointityö. Tutustumme itsenäisesti järjestelmäänne, dataanne ja toimenpiteisiinne. Tarkastelemme, miten tämän hetken aktiviteettinne sopivat yhteen liiketoimintatavoitteiden kanssa, sekä luomme ehdotukset näiden parantamiseksi. Tämä on työn laajin osuus.
Tulosten läpikäynti. Käymme tulokset läpi yhteisessä palaverissa. Saatte kattavan kirjallisen raportin, jossa on listattu havainnot ja kehitysideat.
Toimenpidesuunnitelma. Osana kirjallista raporttia saatte räätälöidyn toimenpidesuunnitelman teille hyödyllisimmistä automaatioista.
Haluatko tehot irti Custobar-järjestelmästäsi?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Lue lisää
3 tehokeinoa, joilla saat verkkokaupan passiiviset asiakkaat ostamaan uudelleen
Kolme toimivaa passiivisten asiakkaiden automaatiota ja vinkkejä näiden käyttöönottoon.
7 Custobar-tehovinkkiä markkinoinnin automaatioon
Miten laajasti hyödynnät Custobaria markkinoinnin automaation kehityksessä? Listasimme seitsemän kätevää ominaisuutta, joiden avulla voit ottaa loputkin tehot irti Custobarista.
Näin Custobar auttaa ymmärtämään asiakkaitasi ja parantamaan asiakaskokemusta
Asiakkaat odottavat, että vastineeksi tietojensa antamisesta heitä palvellaan paremmin. Itse data ei kuitenkaan tee autuaaksi, vaan tarvitset avuksesi myös työkaluja, joilla voit valjastaa keräämäsi datan paremmaksi asiakaskokemukseksi. Asiakasdatan tuominen markkinoinnin […]
Kasvata myyntiä yhdistämällä verkkokaupan ja kivijalan data
Miten laajasti hyödynnät Custobaria markkinoinnin automaation kehityksessä? Listasimme seitsemän kätevää ominaisuutta, joiden avulla voit ottaa loputkin tehot irti Custobarista.