X-mainonta
X-mainonta vaikuttaa vaikuttajiin
X (entiseltä nimeltään Twitter) soveltuu erityisesti epäsuoraan vaikuttamiseen: sillä tavoittaa toimittajia, päättäjiä ja muita mielipidevaikuttajia.
Mihin X-mainonta sopii?
X:n aktiivisten käyttäjien määrä ei ole yhtä suuri kuin Facebookin tai LinkedInin, mutta se sopii näitä täydentäväksi mainoskanavaksi, varsinkin jos tavoittelet jotakin alla kuvatuista kohderyhmistä.
Hankintapäättäjät
Haluat vaikuttaa mielipiteisiin hankintayksiköissä tai muissa suuria hankintoja valmistelevissa organisaatioissa.
Mielipidevaikuttajat
Haluat levittää yrityksesi näkemystä toimittajille, johtajille ja mielipidevaikuttajille.
Edelläkävijät
Markkinoit uniikkia tuotetta, joka vetoaa varhaisiin omaksujiin.
Lahjoittajat
Etsit lahjoittajia hyväntekeväi-syysjärjestölle.
Sijoittajat
Valmistelette listautumista pörssiin, ja haluatte kasvattaa kiinnostusta sitä kohtaan.
X-mainonta käytännössä
Kohdennustavat X-mainonnassa
X:ssä mainontaa voi kohdistaa muun muassa seuraavien avulla:
- valittujen tilien seuraajien kaltaisille käyttäjille
- avainsanojen perusteella
- kiinnostuksen kohteiden perusteella
- listalle sähköpostiosoitteita tai puhelinnumeroita
- omalla sivustolla selattujen sivujen perusteella (uudelleenmarkkinointi).
Näin autamme yritystäsi
X-mainonnan palvelumme
X:n Campaign Managerin kautta toteutettu mainonta mahdollistaa tarkat kohdennukset ja kattavan raportoinnin, jolloin saat parhaat tulokset mainonnastasi.
Mainonnan suunnittelu
Varmistamme, että mainostilisi ja sen kampanjarakenne palvelevat tavoitteitasi, autamme sopivan mediabudjetin määrittämisessä ja muodostamme yleisöt mainontaa varten.
Mainonnan optimointi
Seuraamme aktiivisesti mainonnan toimivuutta, valvomme budjetin kulutusta ja testaamme erilaisia viestikärkiä. Raportoimme mainonnan tuloksista säännöllisesti.
Ota X-mainonta avuksesi
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Uusimmat artikkelit
Onko asiakaspolkuajattelu kuollut?
Digitaalinen asiointi haastaa perinteisen tavan mallintaa asiakkaan toimintaa lineaarisena asiakaspolkuna. Näin johdat asiakaskokemusta onnistuneesti.
Pullonkaulat analytiikan hyödyntämisessä: tunnista ja avaa ne CARE-mallin avulla!
Usein analytiikkaa ei saada tuottamaan arvoa, koska kohtaamme erilaisia pullonkauloja datan keräämisessä, analysoinnissa ja toimenpiteisiin ryhtymisessä. Helpota näitä haasteita hyödyntämällä CARE-mallia.
Mitä on AI-optimointi?
AI-optimointi kasvattaa todennäköisyyttä, että tekoäly mainitsee vastauksissaan brändisi, tuotteesi, palvelusi tai organisaatiosi näkökulman.