X-mainonta

X-mainonta vaikuttaa vaikuttajiin

X (entiseltä nimeltään Twitter) soveltuu erityisesti epäsuoraan vaikuttamiseen: sillä tavoittaa toimittajia, päättäjiä ja muita mielipidevaikuttajia.

Jutellaan lisää!

Lue lisää!

Mihin X-mainonta sopii?

X:n aktiivisten käyttäjien määrä ei ole yhtä suuri kuin Facebookin tai LinkedInin, mutta se sopii näitä täydentäväksi mainoskanavaksi, varsinkin jos tavoittelet jotakin alla kuvatuista kohderyhmistä.

Hankintapäättäjät

Haluat vaikuttaa mielipiteisiin hankintayksiköissä tai muissa suuria hankintoja valmistelevissa organisaatioissa.

Mielipidevaikuttajat

Haluat levittää yrityksesi näkemystä toimittajille, johtajille ja mielipidevaikuttajille.

Edelläkävijät

Markkinoit uniikkia tuotetta, joka vetoaa varhaisiin omaksujiin.

Lahjoittajat

Etsit lahjoittajia hyväntekeväi-syysjärjestölle.

Sijoittajat

Valmistelette listautumista pörssiin, ja haluatte kasvattaa kiinnostusta sitä kohtaan.

X-mainonta käytännössä

Kohdennustavat X-mainonnassa

X:ssä mainontaa voi kohdistaa muun muassa seuraavien avulla:

  • valittujen tilien seuraajien kaltaisille käyttäjille
  • avainsanojen perusteella
  • kiinnostuksen kohteiden perusteella
  • listalle sähköpostiosoitteita tai puhelinnumeroita
  • omalla sivustolla selattujen sivujen perusteella (uudelleenmarkkinointi).

Näin autamme yritystäsi

X-mainonnan palvelumme

X:n Campaign Managerin kautta toteutettu mainonta mahdollistaa tarkat kohdennukset ja kattavan raportoinnin, jolloin saat parhaat tulokset mainonnastasi.

Mainonnan suunnittelu

Varmistamme, että mainostilisi ja sen kampanjarakenne palvelevat tavoitteitasi, autamme sopivan mediabudjetin määrittämisessä ja muodostamme yleisöt mainontaa varten.

Mainonnan optimointi

Seuraamme aktiivisesti mainonnan toimivuutta, valvomme budjetin kulutusta ja testaamme erilaisia viestikärkiä. Raportoimme mainonnan tuloksista säännöllisesti.


Ota X-mainonta avuksesi

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!

Uusimmat artikkelit

Tekoäly ja koneoppiminen rakentavat parempia ostajapersoonia

Ostajapersoona on tuttu työkalu markkinoinnin johtamisen apuna. Suurten kielimallien ja koneoppimisen avulla dataan perustuvien persoonien rakentaminen onnistuu aikaisempaa tehokkaammin. Mitä ostajapersoona tarkoittaa? Ostajapersoonat kuvaavat yrityksen kannalta ideaalisia ostajia. Ostajapersoonan esitys […]

B2B-mainonnan 95-5-sääntö

B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.