Näkyvyyttä premium-medioissa

Mainonnan ohjelmallinen ostaminen

Unohda digimainonnan ostaminen mediamyyjän kautta! Ohjelmallinen ostaminen tuo verkon näkyvimmät mainospaikat ulottuvillesi älykkäillä kohdennuksilla – ja päivän hintaan.

Jutellaan lisää!

Lue lisää!

Ohjelmallisen mainonnan hyödyt

Mitä ohjelmallinen ostaminen on?

Ohjelmallinen ostaminen tarkoittaa banneripaikkojen, videonäyttöjen ja natiivimainosten ostamista digitaalisten markkinapaikkojen kautta, ilman yhteyttä mediamyyjään.

Laaja näkyvyys suurissa verkkomedioissa

Mainostajan kannalta ohjelmallinen ostaminen on muuttanut mainonnan käytännöt täysin.

Saat parhaat mainospaikat ilman rajoittavaa minimibudjettia, läpinäkyvyyttä hinnoitteluun ja
enemmän tapoja kohdentaa mainontaa.

Lisäksi ohjelmallinen tarjaa lisää dynaamisuutta mainontaan kun kampanjoita voi optimoida kesken kaiken.

Tarkasti kohdennettua mainontaa

Ohjelmallinen mainonta tuo ulottuvillesi monipuoliset ja tarkat kohdennustavat.

Uudelleenmarkkinointi tavoittaa sivuston vanhat kävijät ja parhaat asiakkaat. Mainosverkot ja yksittäiset sivustot saavat yrityksesi näkymään oikeassa ympäristössä, ja ostettujen yleisöjen avulla kohdistat viestin oikealle, tunnistetulle ihmisryhmälle.

Hyperlokaali kohdennus rajaa mainonnan jopa 100 metrin säteen tarkkuudella oikealle alueelle.

Reaaliaikainen optimointi tuo ketteryyttä

Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa mainonnan reaaliaikaisen optimoinnin datan avulla. Ostamisesta vastaava konsultti optimoi mainonnan kohdentamista ja mainospaikasta huutokaupassa maksettavaa hintaa tarvittaessa tunti tunnilta.

Siksi kampanjan jatkuva kehittäminen onnistuu helposti – tarvittaessa myös mainokset voidaan vaihtaa nopeasti uusiin.


Ratkaisut ja teknologiat

Ohjelmallisesti ostettavat mainosmuodot

Ohjelmallisesti voidaan ostaa niin perinteistä bannerimainontaa kuin videosisältöjen ja artikkeleiden mainontaa.

Displaymainonta

Bannerimainontaa, joka näkyy esimerkiksi uutissivustoilla. Voi sisältää staattisia tai dynaamisia bannereita, kuvaa tai animointeja.

Videomainonta

Videosisällöt nousevat näkyviin verkkomedioissa, suoratoistopalveluissa sekä Youtubessa.

Natiivimainonta

Artikkelisisältöjen mainontaa joka tyypillisesti nousee esiin vaikkapa median uutisvirrassa.

Näin autamme yritystäsi

Ohjelmallisen mainonnan palvelumme

Operoimme ohjelmallista mainontaa kahden suuren alustalla: Adformilla sekä Google Marketing Platformin kautta.

Ohjelmallisesti ostettu mainonta sopii niin B2B-organisaatioille kuin kuluttajamyyntiä tekeville yrityksille. Autamme sinua valitsemaan tavoitteitasi tukevat kanavat ja mainosmuodot ja hyödyntämään ohjelmallista mainontaa mahdollisimman tehokkaasti.

Alle olemme kuvanneet muutamia tyypillisiä palveluitamme.

Strateginen suunittelu

Kaikessa markkinoinnissa on tärkeää suunnitella kokonaisuus hyvin. Hyvässä suunnitelmassa mietitään mikä on yrityksesi kokonaistavoite, miten ohjelmallinen mainonta soveltuu siihen ja minkälaisella suunnitelmalla sitä toteutetaan. Parhaita tuloksia saadaan pitkäaikaisella yhteistyöllä.

Mainonnan kehittäminen ja jatkuva optimointi

Luomme mediasuunnitelman ja neuvottelemme sen pohjalta medioiden kanssa yrityksellesi parhaat diilit. Lisäksi mietimme yleisökohdennukset ja uudelleenmarkkinoinnin mahdollisuudet ja sitten toteutetaan suunnitelma! Kampanjakokonaisuuden käynnistyttyä optimoimme kampanjoita. Raportoimme tulokset ja hyödynnämme saatua dataa seuraavissa operaatioissa.

Ohjelmallisen mainonnan auditointi

Mietitkö, keskityttekö nykyään oikeisiin asioihin displayssa? Vaihtuiko tiimisi tai kumppanisi? Auditointi sopii yritykselle, jolla on jo laajamittainen ohjelmallisen ostamisen infra käytössä. Tutkimme ohjelmallisen ostamisen kampanjatoteutukset, raportoinnin ja nykyiset tulokset. Paikannamme tutkimuksen perusteella epäkohdat ja -johdonmukaisuudet. Saat selvityksen tuloksena tietoosi mahdolliset ongelmat, ratkaisuehdotukset ja jatkosuositukset.

Ohjelmallisen mainonnan koulutukset

Järjestämme räätälöityjä puolen ja koko päivän kestäviä koulutuksia yrityksen omia tarpeita peilaten. Niissä koulutamme tiimisi käyttämään ohjelmallisen ostamisen työkaluja tehokkaasti ja kerromme mainonnan ajankohtaiset tuulet.

Uutta virtaa ohjelmalliseen mainontaan?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!

Asiantuntijamme kirjoittavat

B2B-mainonnan 95-5-sääntö

B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.

3. osapuolen evästeiden hidas kuolema

Google on ilmoittanut, että tulevaisuudessa Chromen käyttäjät pääsevät valitsemaan, sallivatko he näiden evästeiden käytön selaimessaan. Tämä artikkeli kertoo, mitä kannattaa tehdä jo ennen tuota tapahtumakulkua.