Instagram-mainonta
Visuaalisesti vetoavaa ja vaikuttavaa IG-mainontaa
Instagram tarjoaa visuaalisesti vahvan alustan brändisi esille tuomiseen. Se yhdistää tarkat kohdennusmahdollisuudet ja luovat mainosratkaisut myynnin ja brändäyksen tueksi.
Miksi valita Instagram-mainonta?
Instagram-mainonta sopii sekä myyntiin että mielikuvien rakentamiseen. Saavuta markkinointitavoitteesi visuaalisesti vetovoimaisella tavalla.
Visuaalisuus
Mahdollistaa brändin tarinan kertomisen kuvien ja videoiden kautta.
Vaikuta suoraan kanavassa
Insipiroi ja sitoututa käyttäjiä vaikuttavilla sisällöillä.
Monipuolisuus
Käytä esimerkiksi tarinoita, kuvakaruselleja ja Reels-videoita.
Näin autamme yritystäsi
Työkalut Instagram-mainonnan tukena
Instagram-mainontaa toteutetaan Metan Business Managerin kautta. Voit pyörittää Instagram ja Facebook-mainontaa yhdessä tai erikseen. Käytössämme on erilaisia työkaluja, joilla saat Instagram-mainonnastasi enemmän irti.

Smartly
Luo brändisi mukaisia kuva- ja videopohjia ja automatisoi mainontaa Smartlyn avulla Instagramissa.

Tuotefeedit
Hyödynnä verkkokauppasi tuotesyötettä Instagram-mainonnassa, jotta saat tuotteesi näkyviin reaaliaikaisesti.
Valjasta Instagram-mainonta avuksesi
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Lue lisää

Kohdenna digimainontaa asiakasdatalla – näin pääset alkuun
Voit käyttää yrityksesi keräämää asiakasdataa mainonnan kohdentamiseen alustoilla, kuten Google Ads, Meta ja Sanoma.

B2B-mainonnan 95-5-sääntö
B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.

3. osapuolen evästeiden hidas kuolema
Google on ilmoittanut, että tulevaisuudessa Chromen käyttäjät pääsevät valitsemaan, sallivatko he näiden evästeiden käytön selaimessaan. Tämä artikkeli kertoo, mitä kannattaa tehdä jo ennen tuota tapahtumakulkua.