Instagram-mainonta

Visuaalisesti vetoavaa ja vaikuttavaa IG-mainontaa

Instagram tarjoaa visuaalisesti vahvan alustan brändisi esille tuomiseen. Se yhdistää tarkat kohdennusmahdollisuudet ja luovat mainosratkaisut myynnin ja brändäyksen tueksi.

Jutellaan lisää!

Lue lisää!

Miksi valita Instagram-mainonta?

Instagram-mainonta sopii sekä myyntiin että mielikuvien rakentamiseen. Saavuta markkinointitavoitteesi visuaalisesti vetovoimaisella tavalla.

Visuaalisuus

Mahdollistaa brändin tarinan kertomisen kuvien ja videoiden kautta.

Vaikuta suoraan kanavassa

Insipiroi ja sitoututa käyttäjiä vaikuttavilla sisällöillä.

Monipuolisuus

Käytä esimerkiksi tarinoita, kuvakaruselleja ja Reels-videoita.

”Olemme olleet erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön Hopkinsin kanssa. Mainonnan tulokset ovat kehittyneet aivan uudelle tasolle jatkuvan testaamisen ja kokeilujen kautta. Lisäksi arvostamme suuresti Hopkinsin asiantuntijoiden proaktiivisuutta työssään. Yhteistyö on kaikin puolin sujuvaa ja joustavaa.”

Paula van Scheppingen,

Markkinointipäällikkö
NOSH Company Oy

Näin autamme yritystäsi

Työkalut Instagram-mainonnan tukena

Instagram-mainontaa toteutetaan Metan Business Managerin kautta. Voit pyörittää Instagram ja Facebook-mainontaa yhdessä tai erikseen. Käytössämme on erilaisia työkaluja, joilla saat Instagram-mainonnastasi enemmän irti.

Smartly

Luo brändisi mukaisia kuva- ja videopohjia ja automatisoi mainontaa Smartlyn avulla Instagramissa.

Tuotefeedit

Hyödynnä verkkokauppasi tuotesyötettä Instagram-mainonnassa, jotta saat tuotteesi näkyviin reaaliaikaisesti.

Valjasta Instagram-mainonta avuksesi

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!

B2B-mainonnan 95-5-sääntö

B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.

3. osapuolen evästeiden hidas kuolema

Google on ilmoittanut, että tulevaisuudessa Chromen käyttäjät pääsevät valitsemaan, sallivatko he näiden evästeiden käytön selaimessaan. Tämä artikkeli kertoo, mitä kannattaa tehdä jo ennen tuota tapahtumakulkua.