Hakusanamainonta

Lisää liikennettä ja kauppaa hakusanamainonnalla

Hakusanamainonta on nopea, kustannustehokas ja tarkkaan kohdennettava tapa hankkia sivustollesi uusia potentiaalisia asiakkaita. Teemme monikielistä hakusanamainontaa Googlen ja Bingin mainosjärjestelmissä niin verkkokaupoille kuin liidejä tavoitteleville yrityksille.

Jutellaan lisää!

Lue lisää!

Hakusanamainonnan ratkaisut

Haku­sana­mainonta tuo sinulle uusia asiakkaita jo tänään

Jokaisen yrityksen kannattaa investoida hakusanamainontaan, koska hakusanamainonnan avulla on helppo tavoittaa ostohaluiset asiakkaat juuri silloin, kun he etsivät palveluita ja tuotteita. Tähän olemme kuvanneet meidän tapaamme toimia.

Hyödynnämme koneoppimista

Koneoppimiseen perustuvat algoritmit optimoivat mainontaa tehokkaasti ja välttävät inhimillisiä virheitä.

Automaatioiden hyödyntäminen

Automaattinen laadunvalvonta huolehtii keskeytyksettä mainonnan laadusta ja hälyttää koko tiimin poikkeustilanteissa. Ohjelmallisesti, rajapinnan avulla toteutettu mainonta skaalautuu suurille mainostileille ja säästää työtunteja.

Analytiikka ohjaa mainontaa

Analytiikka, data ja mittaaminen ohjaavat mainontaa kohti entistä parempia tuloksia. Koko asiakaspolun huomioiminen viimeisen klikkauksen sijaan ottaa kaiken irti mediabudjetista.

Kansainvälinen kokemus

Hopkinsin kielitaitoinen tiimi on toteuttanut hakusanamainontaa usealla kielellä (mm. suomi, ruotsi, englanti, saksa) kahdessa hakukoneessa (Google ja Bing). Kansainvälinen B2B-hakusanamainonta on meille yhtä tuttua kuin kotimainen B2C-mainonta.

”Valitsimme Hopkinsin vahvojen suositusten perusteella kumppaniksemme SEO/SEM-alueella. Emme ole katuneet.”

Karri Hautanen,

Technopolis Holding Plc

Näin autamme yritystäsi

Haku­sana­mainonta palveluna

Hakusanamainonta on teknistä, konversiohakuista mainontaa – ja Hopkinsin ydinosaamista hakukoneoptimoinnin, ohjelmallisen display-mainonnan ja somemainonnan ohella.

Hakusanamainonnan auditointi

Auditoimme Google Ads -tilisi laadun ja annamme priorisoidut suuntaviivat kehittämistoimille.

Hakusanatutkimus

Tutkimme, mistä aiheista tarvitset lisää mainosryhmiä ja mitä sivuja pitää lisätä sivustolle hakukysyntään vastaamiseksi.

Jatkuva optimointi ja kehittäminen

Kehitämme hakusanamainontaa jatkuvasti eteenpäin ja raportoimme tulokset yhteisessä kuukausipalaverissa.

Sparraus ja konsultointi

Koulutamme ja sparraamme parhaisiin käytäntöihin, jos haluatte operoida mainostiliä itse ja saada parempia tuloksia.


Kaksi hakukonetta tavoittaa enemmän kuin yksi

Globaali hakusanamainonta ei rajoitu Googleen. Bing-mainonta voi lisätä myyntiä muutamalla prosentilla myös Suomessa.

Google Ads

Google on maailman suosituin hakukone, jonka avulla tavoitat asiakkaat lähes kaikkialla maailmassa.

Microsoft Bing

Englanninkielisen maailman toiseksi suosituin hakukone, joka tuo lisää myyntiä myös Suomessa.

Uutta virtaa hakusanamainontaan?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!

Asiantuntijamme kirjoittavat

B2B-mainonnan 95-5-sääntö

B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.