Google Ads -mainonta

Google Adsin avulla rakennat monikanavaisen markkinointi­koneen

Google Ads on digimarkkinoinnin tärkeimpiä mainosjärjestelmiä, sillä se tarjoaa ratkaisuja aina tunnettuuden rakentamisesta kysynnän kiinniottamiseen. Google Adsin kautta tavoitat asiakkaita toimialasta ja kohdeyleisöstä riippumatta.

Jutellaan lisää!

Lue lisää!

Erinomainen tavoittavuus yhdistettynä järkeviin mediahintoihin

Mainosjärjestelmänä Google Ads auttaa saavuttamaan useita erilaisia markkinoinnin osatavoitteita niin B2C- kuin B2B-markkinoinnissa.

Luo tunnettuutta ja kysyntää

tunnettuuden kasvattaminen display- ja videomainonnalla sekä esim. artikkelisisältöjen levittämisellä.

Rakenna preferenssiä

Ostopreferenssin luominen tavoittamalla tunnistetut tai sitoutuneet ihmiset uudelleen.

Ota kiinni kysynnästä

Kysyntään vastaaminen hakutuloksissa ja sitä kautta suora myynti tai liidien hankinta.

Google Ads on muutakin kuin hakusana­mainontaa

Suurimpia Google Ads -virheitä on käyttää sitä pelkkään hakusanamainontaan. Hyödyntämällä muitakin mainostyyppejä saat kaiken irti Googlen rikkaista, hakukäyttäytymiseen pohjautuvista kohdennustavoista. Me autamme sinua valitsemaan tavoitteisiinne parhaiten sopivat ratkaisut.

Display-mainonta

Google Display Network sisältää valtavan määrän sivustoja ja sovelluksia. Tavoitat sitä kautta lähes kaikki Internetin käyttäjät järkevin mediahinnoin.

Lue lisää

Videomainonta

Tärkein videomainonnan mainospaikka on YouTube. Siellä voit kohdentaa mainokset myös käyttäjien Google-hakujen avulla. Lisäksi voit mainostaa videoilla suuressa joukossa sivustoja ja sovelluksia.

Lue lisää

Google Shopping

Google Shopping on verkkokaupoille tarkoitettua visuaalisempaa tuotemainontaa. Voit käyttää sitä sekä haussa että displayssa.

Lue lisää

Demand Gen

Demand Gen-mainokset näkyvät Gmailissa sekä YouTube- ja Google-sovellusten uutissyötteessä. Näiden mainosten iso etu on se, että voit kohdentaa niitä tarkan Google-hakukäyttäytymisen perusteella.

Performance Max

Koneoppimiseen perustuva Performance Max optimoi sinulle tuloksia parhaaseen hintaan. Se hyödyntää kaikkia Google Adsin mainospaikkoja.

In-app mainonta

Hanki lataajia sovelluksellesi koneoppivalla ja monikanavaisella mainonnalla. Vielä parempi on optimoida mainontaa sovelluksen sisällä tapahtuvia ostoja tai toimintoja tavoitellen.

”On ollut ilo huomata, ettei mainostiliä vain ylläpidetä, vaan myös aktiivisesti kehitetään kuukausittain. Meillä Zonerilla on kovat tavoitteet kasvun suhteen ja tulokset ovat täyttäneet odotukset. Yhteistyö Hopkinsin kanssa onkin sujunut erittäin hyvin.”

Juuso Kataja,

Zoner

Google Ads -mainonnan palvelumme

Google Ads -mainonta on tärkein yksittäinen palvelualueemme. Voimme auttaa sinun yritystäsi usealla eri mallilla ja eri tarpeissa. Alle olemme kuvanneet muutamia tyypillisiä palvelukokonaisuuksiamme.

Google Ads -auditointi

Auditointi auttaa kohdistamaan mainonnan budjetin oikein sekä arvioimaan nykyisen tekemisen kehitystarpeet. Auditoinnin pohjalta saat priorisoidun kehityssuunnitelman mainonnan kehittämiseksi.

Google Ads -mainonnan kehittäminen

Suurin osa Google Ads -asiakkaistamme haluaa ulkoistaa mainonnan hallinnan ja kehittämisen meille. Optimoimme mainontaa säännöllisesti ja esitämme suosituksia isompien kokonaisuuksien kehittämiseksi yhteisissä palavereissamme.

Mainonnan sparraus

Sparraamme inhouse-tiimiäsi Google Ads -mainonnan kehittämisessä sekä strategisella että taktisella tasolla. Asiantuntijamme tekevät mainontaa myös itse kädet savessa, joten neuvomme ovat aina konkreettisia ja omakohtaisesti testattuja. 

henkilö lukemassa verkkoanalytiikka tietokoneelta

Automaatiot ja feed-kehitys

Autamme sinua automatisoimaan esimerkiksi verkkokaupan tuotteiden mainonnan tuotesyötteiden avulla. Myös laajat rekrymarkkinoinnin automaatiot ovat meille tuttuja. Samoin erilaiset buustausautomaatiot, jotka käynnistävät suuren joukon operaatioita parilla klikkauksella – esimerkiksi tietyn myymälän tai liiketoimintayksikön lähiseudulle.

Apua Google Adsin tehokkaaseen hyödyntämiseen?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!

B2B-mainonnan 95-5-sääntö

B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.

3. osapuolen evästeiden hidas kuolema

Google on ilmoittanut, että tulevaisuudessa Chromen käyttäjät pääsevät valitsemaan, sallivatko he näiden evästeiden käytön selaimessaan. Tämä artikkeli kertoo, mitä kannattaa tehdä jo ennen tuota tapahtumakulkua.