Facebook-mainonta

Kattavaa tavoittavuutta ja tarkkaa kohdentamista Facebookin avulla

Facebook-mainonta tarjoaa sekä B2B- että B2C-yrityksille laajan tavoittavuuden ja tarkat kohdennusmahdollisuudet. Hyödynnä koneoppimista ja tavoita yli 2 miljoonaa suomalaista joka päivä.

Jutellaan lisää!

Lue lisää!

Tehokas ja monipuolinen mainoskanava

Hopkinsilla on laaja kokemus Facebook-mainonnassa eri toimialoilla, kuten verkkokaupassa, rekrytoinnissa ja B2B-palveluissa. Analysoimme kampanjoiden tehokkuutta datan perusteella ja optimoimme mainontaa jatkuvasti, jotta saavutetaan parhaat mahdolliset tulokset.

Monipuolinen

Facebook-mainonta sopii moniin eri käyttötarkoituksiin ja toimialoille.

Tavoittava

Facebookissa tavoitat käyttäjiä tehokkaasti eri ikäluokista.

Kustannustehokas

Facebook-mainonnalla tavoitat suuret massat edullisesti.

”Meidän tuotefeedien kehittäminen, feedityökalun käyttöönotto ja käyttökoulutus menivät meidän odotusten mukaisesti Hopkinsin asiantuntijoiden toimesta. Olemme oikein tyytyväisiä heiltä saatuun apuun ja ammattitaitoon, joiden avulla feediemme rakenne saatiin selkeytettyä ja yhdenmukaistettua sekä niiden laatua huomattavasti parannettua.”

Lauri Rosenius,

Varusteleka

Näin autamme yritystäsi

Työkalut Facebook-mainonnan tukena

Kauttamme saat käyttöösi monipuolisia työkaluja mainonnan tehostamiseksi ja laadun parantamiseksi, jotta saat enemmän irti Facebook-mainonnastasi.

Smartly

Olemme mainosautomaatio- ja optimointityökalu Smartlyn Agency Partner. Smartlyn avulla automatisoit mainontaasi ja luot visuaalisia mainostoteutuksia.

Tuotefeedit

Tuo verkkokauppasi tuotteet suoraan somemainontaan. Käytämme tehokkaimpia tuotefeedejä hyödyntäviä kampanjamuotoja kuten Advantage+ Shoppingia ja työkaluja kuten Channablea.

Ota kaikki irti Facebook-mainonnasta

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!

Uusimmat artikkelit

Tekoäly ja koneoppiminen rakentavat parempia ostajapersoonia

Ostajapersoona on tuttu työkalu markkinoinnin johtamisen apuna. Suurten kielimallien ja koneoppimisen avulla dataan perustuvien persoonien rakentaminen onnistuu aikaisempaa tehokkaammin. Mitä ostajapersoona tarkoittaa? Ostajapersoonat kuvaavat yrityksen kannalta ideaalisia ostajia. Ostajapersoonan esitys […]

B2B-mainonnan 95-5-sääntö

B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.