Digitaalinen mainonta

Näkyvyyttä display-mainonnalla

Display-mainonta herättää kiinnostusta sekä luo tunnettuutta ja brändipreferenssiä. Uudelleenmarkkinoinnissa se myös auttaa klousaamaan kauppoja.

Jutellaan lisää!

Lue lisää!

Display-mainonnan ratkaisut

Uusasiakashankintaa ja tietoisuuden rakentamista

Display-mainonta sopii brändin tunnettuuden kasvattamiseen. Nykyään ohjelmallinen ostaminen ja reaaliaikaiset huutokaupat (RTB) tuovat näkyvimmät mainospaikat jokaisen yrityksen ulottuville.

Brändimainonta

Display-mainonnan avulla voit luoda näkyvyyttä brändille tai tuotteelle sekä rakentaa brändimielikuvaa.

Liikennekampanjat

Displayn avulla ohjaat suuret tai pienemmät määrät liikennettä sivuillesi.

Kohdennettua mainontaa

Toteuta kampanjoita toimialakohtaisesti tai kiinnostukseen perustuville yleisöille.

Tavoita uudelleen

Display-mainonnalla voit uudelleenmarkkinoida sivustollasi jo käyneille ja mainonnalle hyväksynnän antaneille.

Sopii moneen tarpeeseen

Displayssä voit toteuttaa tehokkaita taktisia eli tarjousorientoituneita kampanjoita, tai hyvin näkyviä laajoja kokonaisuuksia.

Näin autamme yritystäsi

Display-mainonta palveluna

Display-mainontaa käytetään usein brändimainontaan, lyhytkestoisiin kampanjoihin ja uusien tuotteiden ja yritysten tunnetuksi tekemiseen. Autamme sinua rakentamaan tavoitteidesi mukaisen mainonnan kokonaisuuden.

Mainonnan suunnittelu

Luomme teille mediasuunnitelman, jossa määrittelemme tavoitteitanne vasten parhaat mainonnan ratkaisut ja display-mainonnan roolin muun media mixin osana. Display-mainontaa voidaan operoida sekä ohjelmallisesti, että Google Display Networkin kautta.

Mainonnan jatkuva kehittäminen ja optimointi

Optimoimme kampanjoita viikoittain ja valvomme mainonnan tuloksellisuutta. Raportoimme tulokset ja hyödynnämme saatua dataa seuraavissa operaatioissa. Parhaita tuloksia saadaan pitkäaikaisella yhteistyöllä.

Mainonnan auditointi

Mikäli yrityksesi on jo toteuttanut display-mainontaa, tutkimme mainonnan kampanjatoteutukset, raportoinnin ja nykyiset tulokset. Saat selvityksen tuloksena tietoosi mahdolliset ongelmat, ratkaisuehdotukset ja jatkosuositukset.


Mainosjärjestelmät

Google Display Network

Googlen display-mainonnan verkko tavoittaa maailmanlaajuisesti yli 90 % netinkäyttäjistä. Sillä pääsee suomalaisiin valtamedioihin, monenlaisiin blogeihin ja harrastesivustoille, Gmail-postilaatikkoon sekä suureen joukkoon sovelluksia.

Ohjelmallinen ostaminen

Ohjelmallinen ostaminen on tapa ostaa mediatalojen parhaita mainospaikkoja ilman minimibudjettia ja jäykkiä sopimuksia. Sillä voi tehdä bannerimainonnan lisäksi natiivimainontaa ja videomainontaa netti-tv-palveluissa ja uutissivustoilla. Suomessa käytetään pääasiallisesti Adformia, mutta Hopkinsilla löytyy osaamista myös Google Video & Display 360 -järjestelmästä.

Enemmän irti display-mainonnasta?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!

Asiantuntijamme kirjoittavat

B2B-mainonnan 95-5-sääntö

B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.