Digitaalinen mainonta
Näkyvyyttä display-mainonnalla
Display-mainonta herättää kiinnostusta sekä luo tunnettuutta ja brändipreferenssiä. Uudelleenmarkkinoinnissa se myös auttaa klousaamaan kauppoja.
Display-mainonnan ratkaisut
Uusasiakashankintaa ja tietoisuuden rakentamista
Display-mainonta sopii brändin tunnettuuden kasvattamiseen. Nykyään ohjelmallinen ostaminen ja reaaliaikaiset huutokaupat (RTB) tuovat näkyvimmät mainospaikat jokaisen yrityksen ulottuville.
Brändimainonta
Display-mainonnan avulla voit luoda näkyvyyttä brändille tai tuotteelle sekä rakentaa brändimielikuvaa.
Liikennekampanjat
Displayn avulla ohjaat suuret tai pienemmät määrät liikennettä sivuillesi.
Kohdennettua mainontaa
Toteuta kampanjoita toimialakohtaisesti tai kiinnostukseen perustuville yleisöille.
Tavoita uudelleen
Display-mainonnalla voit uudelleenmarkkinoida sivustollasi jo käyneille ja mainonnalle hyväksynnän antaneille.
Sopii moneen tarpeeseen
Displayssä voit toteuttaa tehokkaita taktisia eli tarjousorientoituneita kampanjoita, tai hyvin näkyviä laajoja kokonaisuuksia.
Näin autamme yritystäsi
Display-mainonta palveluna
Display-mainontaa käytetään usein brändimainontaan, lyhytkestoisiin kampanjoihin ja uusien tuotteiden ja yritysten tunnetuksi tekemiseen. Autamme sinua rakentamaan tavoitteidesi mukaisen mainonnan kokonaisuuden.
Mainonnan suunnittelu
Luomme teille mediasuunnitelman, jossa määrittelemme tavoitteitanne vasten parhaat mainonnan ratkaisut ja display-mainonnan roolin muun media mixin osana. Display-mainontaa voidaan operoida sekä ohjelmallisesti, että Google Display Networkin kautta.
Mainonnan jatkuva kehittäminen ja optimointi
Optimoimme kampanjoita viikoittain ja valvomme mainonnan tuloksellisuutta. Raportoimme tulokset ja hyödynnämme saatua dataa seuraavissa operaatioissa. Parhaita tuloksia saadaan pitkäaikaisella yhteistyöllä.
Mainonnan auditointi
Mikäli yrityksesi on jo toteuttanut display-mainontaa, tutkimme mainonnan kampanjatoteutukset, raportoinnin ja nykyiset tulokset. Saat selvityksen tuloksena tietoosi mahdolliset ongelmat, ratkaisuehdotukset ja jatkosuositukset.
Mainosjärjestelmät
Google Display Network
Googlen display-mainonnan verkko tavoittaa maailmanlaajuisesti yli 90 % netinkäyttäjistä. Sillä pääsee suomalaisiin valtamedioihin, monenlaisiin blogeihin ja harrastesivustoille, Gmail-postilaatikkoon sekä suureen joukkoon sovelluksia.
Ohjelmallinen ostaminen
Ohjelmallinen ostaminen on tapa ostaa mediatalojen parhaita mainospaikkoja ilman minimibudjettia ja jäykkiä sopimuksia. Sillä voi tehdä bannerimainonnan lisäksi natiivimainontaa ja videomainontaa netti-tv-palveluissa ja uutissivustoilla. Suomessa käytetään pääasiallisesti Adformia, mutta Hopkinsilla löytyy osaamista myös Google Video & Display 360 -järjestelmästä.
Enemmän irti display-mainonnasta?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Asiantuntijamme kirjoittavat
B2B-mainonnan 95-5-sääntö
B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.
10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnilla
Kysynnän luominen (demand creation) on markkinointia ihmisille, jotka eivät ole valmiiksi ostoaikeissa. Se voi olla brändi- tai taktista markkinointia. Tämä artikkeli esittelee 10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnin avulla.
Demand generation vs. lead generation B2B-markkinoinnissa
Pelkkä liidigenerointi on yleensä heikkotehoista, mutta lead generation ja demand generation voivat toimia hyvin yhdessä ja toisiaan tukien.