Digitaalinen mainonta
Tavoita asiakkaasi tehokkaasti juuri siellä missä he ovat
Rakennamme bränditunnettuutta, kasvatamme myyntiä ja tuomme myyntiliidejä tekemällä mainontaa, joka tavoittaa yleisösi oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Digitaalista mainontaa koko asiakaspolun matkalla
Tehokkain mainonta tavoittaa asiakkaasi oikeassa kanavassa oikeaan aikaan. Siksi suunnittelemme digimainontaa kokonaisuutena, joka kattaa koko asiakkaan polun.
Luo kysyntää
Kasvata tunnettuutta ja brändipreferenssiä.
Ohjaa kysyntää
Ohjaa ongelmiin ja tarpeisiin kohdistuva kiinnostus kohti tarjoomaasi.
Vastaa kysyntään
Vastaa ostohaluisten hakukysyntään ja kasvata markkinointirekisteriä.
Edistä myyntiä lisäkosketuksilla
Edistä myyntiä lisäkosketuksilla eri kanavissa.
Mainonnan monet muodot
Näin autamme yritystäsi
Digitaalisen mainonnan avulla rakennat näkyvyyttä koko asiakaspolkusi matkalla. Digikanavat tarjoavat hyvät mahdollisuudet mainonnan kohdentamiseen juuri haluamallesi yleisölle. Lisäksi digimainonnan investointeja on helpompi mitata kuin offline-mediaa.
Tunnettuuden ja kysynnän rakentaminen
Kysyntää luotaessa on tärkeintä, että tuotteesi ja palvelusi nousevat kohderyhmän näkyville somessa ja muissa kanavissa, joissa se viettää aikaansa. Tunnettuuden ja kysynnän luomiseen soveltuvat erinomaisesti somemainonta, erilaiset Google Adsin mainosmuodot sekä ohjelmallisesti ostettu mainonta.
Kysynnän ohjaaminen
Osa kohderyhmästäsi on valmis ostamaan, mutta ei vielä tiedä sitä. Kun olet aktiivinen ja tavoitat heidät oikealla hetkellä, olet mukana heidän valintaikkunassaan. Ohjaa kiinnostus kohti tarjontaasi somemainonnan, hakusanamainonnan ja muiden Google Adsin mainosmuotojen avulla.
Kiinnostukseen vastaaminen
Kun ostoikkuna on auki tai ostoaie on akuutti, asiakkaat hakevat hakukoneella ostettavaa palvelua tai tuotetta – tai jopa yksittäistä yritystä.
Kysyntään vastaamisessa tärkeimmät keinot ovat hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta, mutta voit tukea sitä mainostamalla myös muissa kanavissa esimerkiksi erilaisia aikomusyleisöjä hyödyntäen.
Edistä myyntiä jatkokosketuksin
Kauppojen tai myyntiliidin saamiseksi sinun täytyy jättää muistijälki yleisöösi ja se vaatii runsaasti toistoja – myynti vaatii monella alalla suuren joukon lisäkosketuksia ensikosketuksen jälkeen. Myyntiä edistät sekä sähköpostimarkkinoinnilla, että mainonnan uudelleenkohdentamisella.
Hopkins mainonnan kumppanina
Miksi valita Hopkins?
Valitse meidät kun arvostat
- asiantuntemusta, kokemusta ja osaamista eri toimialoilta
- proaktiivista yhteistyötä
- omaa liiketoimintaasi tukevia, skaalautuvia ratkaisuja.
Kiinnostaako mainonnan kehittäminen?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Asiantuntijamme kirjoittavat
B2B-mainonnan 95-5-sääntö
B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.
3. osapuolen evästeiden hidas kuolema
Google on ilmoittanut, että tulevaisuudessa Chromen käyttäjät pääsevät valitsemaan, sallivatko he näiden evästeiden käytön selaimessaan. Tämä artikkeli kertoo, mitä kannattaa tehdä jo ennen tuota tapahtumakulkua.
10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnilla
Kysynnän luominen (demand creation) on markkinointia ihmisille, jotka eivät ole valmiiksi ostoaikeissa. Se voi olla brändi- tai taktista markkinointia. Tämä artikkeli esittelee 10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnin avulla.