Digitaalinen mainonta
Tavoita asiakkaasi tehokkaasti juuri siellä missä he ovat
Rakennamme bränditunnettuutta, kasvatamme myyntiä ja tuomme myyntiliidejä tekemällä mainontaa, joka tavoittaa yleisösi oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Digitaalista mainontaa koko asiakaspolun matkalla
Tehokkain mainonta tavoittaa asiakkaasi oikeassa kanavassa oikeaan aikaan. Siksi suunnittelemme digimainontaa kokonaisuutena, joka kattaa koko asiakkaan polun.

Luo kysyntää
Kasvata tunnettuutta ja brändipreferenssiä. Herätä kiinnostusta.

Ohjaa kysyntää
Ohjaa ongelmiin ja tarpeisiin kohdistuva kiinnostus kohti tarjoomaasi.

Vastaa kysyntään
Vastaa ostohaluisten kysyntään oikea-aikaisesti – sekä haussa että muualla.

Edistä myyntiä lisäkosketuksilla
Tavoita uudelleen sähköpostimarkkinoinnilla ja mainonnan uudelleenkohdentamisella.
Mainonnan monet muodot
Näin autamme yritystäsi
Digitaalisen mainonnan avulla rakennat näkyvyyttä koko asiakaspolkusi matkalla. Digikanavat tarjoavat hyvät mahdollisuudet mainonnan kohdentamiseen juuri haluamallesi yleisölle.

Kysynnän luominen
Kysyntää luotaessa on tärkeintä, että tuotteesi ja palvelusi nousevat kohderyhmän näkyville somessa ja muissa kanavissa, joissa se viettää aikaansa. Tunnettuuden. brändipreferenssin ja kiinnostuksen luomiseen soveltuvat erinomaisesti somemainonta, erilaiset Google Adsin mainosmuodot sekä ohjelmallisest ostettu mainonta.

Kysynnän ohjaaminen
Osa kohderyhmästäsi on valmis ostamaan, mutta ei vielä tiedä sitä. Kun olet aktiivinen ja tavoitat heidät oikealla hetkellä, pääset ohjaamaan tarpeisiin ja ongelmiin kohdistuvan kiinnostuksen kohti tarjoamaasi. Käytä tähän somemainontaa, hakusanamainontaa ja muita Google Adsin mainosmuotoja.

Kysyntään vastaaminen
Kun ostoikkuna on auki tai ostoaie on akuutti, asiakkaat hakevat hakukoneella ostettavaa palvelua tai tuotetta – tai jopa yksittäistä yritystä.
Kysyntään vastaamisessa tärkeimmät keinot ovat hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta, mutta voit tukea sitä mainostamalla myös muissa kanavissa esimerkiksi erilaisia aikomusyleisöjä hyödyntäen.

Edistä myyntiä lisäkosketuksilla
Kauppojen tai myyntiliidin saamiseksi sinun täytyy jättää muistijälki yleisöösi ja se vaatii runsaasti toistoja – myynti vaatii monella alalla suuren joukon lisäkosketuksia ensikosketuksen jälkeen. Myyntiä edistät sekä sähköpostimarkkinoinnilla, että mainonnan uudelleenkohdentamisella.

Hopkins mainonnan kumppanina
Miksi valita Hopkins?
Valitse meidät kun arvostat
- asiantuntemusta, kokemusta ja osaamista eri toimialoilta
- proaktiivista yhteistyötä
- omaa liiketoimintaasi tukevia, skaalautuvia ratkaisuja.
Kiinnostaako mainonnan kehittäminen?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Asiantuntijamme kirjoittavat

Kohdenna digimainontaa asiakasdatalla – näin pääset alkuun
Voit käyttää yrityksesi keräämää asiakasdataa mainonnan kohdentamiseen alustoilla, kuten Google Ads, Meta ja Sanoma.

B2B-mainonnan 95-5-sääntö
B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.

3. osapuolen evästeiden hidas kuolema
Google on ilmoittanut, että tulevaisuudessa Chromen käyttäjät pääsevät valitsemaan, sallivatko he näiden evästeiden käytön selaimessaan. Tämä artikkeli kertoo, mitä kannattaa tehdä jo ennen tuota tapahtumakulkua.