Digitaalinen mainonta

Tavoita asiakkaasi tehokkaasti juuri siellä missä he ovat

Rakennamme bränditunnettuutta, kasvatamme myyntiä ja tuomme myyntiliidejä tekemällä mainontaa, joka tavoittaa yleisösi oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Jutellaan tarkemmin!

Lue lisää!

Digitaalista mainontaa koko asiakaspolun matkalla

Tehokkain mainonta tavoittaa asiakkaasi oikeassa kanavassa oikeaan aikaan. Siksi suunnittelemme digimainontaa kokonaisuutena, joka kattaa koko asiakkaan polun.

Luo tunnettuutta

Kasvata tunnettuutta ja brändipreferenssiä.

Ohjaa kysyntää

Ohjaa ongelmiin ja tarpeisiin kohdistuva kiinnostus kohti tarjoomaasi.

Vastaa kysyntään

Vastaa ostohaluisten hakukysyntään ja kasvata markkinointirekisteriä.

Edistä jatkokosketuksin

Edistä myyntiä lisäkosketuksilla eri kanavissa.

”Yhdessä tekemällä parannamme jatkuvasti. Yhteistyön tavoitteellisuudesta huolimatta emme tule olemaan koskaan valmiita ja se tekeekin työstä mielenkiintoista. Hopkinsin ansiosta pysymme ajan hermolla digimarkkinoinnissa.”

Kristiina Koivu-Grenner,

Asiakasymmärrys- ja markkinointipäällikkö
Attendo

Mainonnan monet muodot

Näin autamme yritystäsi

Digitaalisen mainonnan avulla rakennat näkyvyyttä koko asiakaspolkusi matkalla. Digikanavat tarjoavat hyvät mahdollisuudet mainonnan kohdentamiseen juuri haluamallesi yleisölle. Lisäksi digimainonnan investointeja on helpompi mitata kuin offline-mediaa.

Tunnettuuden ja kysynnän rakentaminen

Kysyntää luotaessa on tärkeintä, että tuotteesi ja palvelusi nousevat kohderyhmän näkyville somessa ja muissa kanavissa, joissa se viettää aikaansa. Tunnettuuden ja kysynnän luomiseen soveltuvat erinomaisesti somemainonta, erilaiset Google Adsin mainosmuodot sekä ohjelmallisesti ostettu mainonta.

Kysynnän ja ostojen ohjaaminen

Osa kohderyhmästäsi on valmis ostamaan, mutta ei vielä tiedä sitä. Kun olet aktiivinen ja tavoitat heidät oikealla hetkellä, olet mukana heidän valintaikkunassaan. Ohjaa kiinnostus kohti tarjontaasi somemainonnan, hakusanamainonnan ja muiden Google Adsin mainosmuotojen avulla.

Kiinnostukseen vastaaminen

Kun ostoikkuna on auki tai ostoaie on akuutti, asiakkaat hakevat hakukoneella ostettavaa palvelua tai tuotetta – tai jopa yksittäistä yritystä.

Kysyntään vastaamisessa tärkeimmät keinot ovat hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta, mutta voit tukea sitä mainostamalla myös muissa kanavissa esimerkiksi erilaisia aikomusyleisöjä hyödyntäen.

Edistä myyntiä jatkokosketuksin

Kauppojen tai myyntiliidin saamiseksi sinun täytyy jättää muistijälki yleisöösi ja se vaatii runsaasti toistoja – myynti vaatii monella alalla yli 20 markkinoinnin lisäkosketusta ensikosketuksen jälkeen. Myyntiä edistät sekä sähköpostimarkkinoinnilla, että mainonnan uudelleenkohdentamisella.

Hopkins mainonnan kumppanina

Miksi valita Hopkins?

Valitse meidät kun arvostat

  • asiantuntemusta, kokemusta ja osaamista eri toimialoilta
  • proaktiivista yhteistyötä
  • omaa liiketoimintaasi tukevia, skaalautuvia ratkaisuja.

Kiinnostaako mainonnan kehittäminen?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!

Asiantuntijamme kirjoittavat

B2B-mainonnan 95-5-sääntö

B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.

3. osapuolen evästeiden hidas kuolema

Google on ilmoittanut, että tulevaisuudessa Chromen käyttäjät pääsevät valitsemaan, sallivatko he näiden evästeiden käytön selaimessaan. Tämä artikkeli kertoo, mitä kannattaa tehdä jo ennen tuota tapahtumakulkua.