Webinaaritallenne

22 tapaa kohdentaa mainontaa ja johtaa tiedolla vuonna 2024

Ostoaikeissa oleville kohdentaminen muuttuu, kun 3. osapuolen evästeet marginalisoituvat. Myös 1. osapuolen evästeisiin nojaava mittaus on murroksessa. Tästä webinaarista kuulet käytännön keinot, joilla sopeudutte evästemurrokseen.

Jätä yhteystietosi

Mitä sinä saat tästä maksuttomasta webinaaritallenteesta?

50 minuuttia tiivistä asiaa!

Varoitamme, että lopuksi saattaa hiukan huimata: tulet kuulemaan enemmän konkreettisia keinoja kuin kenties missään tämän aihepiirin webinaarissa aikaisemmin. Ylätason höttö on karsittu minimiin.

Tässä webinaarissa opit muun muassa:

Perusasiat, mitä evästeistä pitää tietää, jos tekee markkinointia.

Miten organisaatiosi voi sopeutua 1. osapuolen evästeiden rajoituksiin web-analytiikassa ja konversioseurannassa.

13 tapaa johtaa markkinointia tiedolla, kun normaali web-analytiikka ei enää riitä.

Kenelle tämä webinaari sopii?

Tämä webinaari sopii sinulle, jos

  • työskentelet markkinoinnin suunnittelun ja johtamisen parissa
  • haluat tietää, miten mainontaa kannattaa mitata ja kohdentaa vuonna 2024.

Sinun ei tarvitse kuitenkaan olla digimarkkinoinnin syväosaaja, koska tiiviissä sessiossa ei käsitellä teknisiä yksityiskohtia.

Jätä yhteystietosi

Tilaa webinaaritallenne

Arttu Raittila, Hopkins:

22 tapaa kohdentaa mainontaa ja johtaa tiedolla vuonna 2024

Täytä yhteystietosi niin lähetämme sinulle samoin tein linkin webinaaritallenteeseen: