Räätälöidyt koulutukset ja webinaarit
Digimarkkinoinnin koulutukset
Tiedätkö mainosjärjestelmien mahdollisuudet? Osaatko käyttää Google Analyticsia liiketoimintasi tehostamiseen? Hopkinsin koulutusten opit säilyttävät arvonsa vielä vuosien kuluttua.
Räätälöidyt digimarkkinoinnin koulutukset
Toteutamme asiakkaillemme yksityisiä digimarkkinoinnin koulutuksia, jotka räätälöidään asiakkaidemme tarpeita vastaavaksi. Näin keskitymme juuri sinun organisaatiosi ongelmiin ja oppimistarpeisiin.
Koulutukset voidaan järjestää joko livenä tai etäkoulutuksena verkossa.
Analytiikan koulutukset
Koulutamme esimerkiksi Google Analytics 4:n, Matomon ja Piwik PRO:n käyttöä.
Mainonnan koulutukset
Toteutamme mm. Google Ads -koulutuksia sekä Meta- ja LinkedIn-mainonnan koulutuksia.
SEO-koulutukset
Autamme organisaatiotasi menestymään hakukoneoptimoinnissa.
Markkinoinnin automaation koulutukset
Toteutamme koulutuksia verkko- ja kivijalkakaupoille.
Tilauskoulutukset
Tilaa juuri teille räätälöity koulutus
Toteutamme yksityisiä digimarkkinoinnin koulutuksia aina analytiikasta mainontaan ja SEO:on. Näin keskitymme juuri sinun organisaatiosi ongelmiin ja oppimistarpeisiin. Koulutukset voidaan järjestää joko teidän tiloissanne, Hopkinsin toimistolla Kampissa tai etäkoulutuksena verkossa.
Kysytyimpiä koulutuksiamme ovat:
- GA4 käytön perusteet ja raportointi
- Matomo-analytiikan käyttökoulutus ja analytiikkadatan tulkinta
- Somemainonnan parhaat käytännöt B2B-markkinoinnissa
- Google Ads -mainonnan perusteet
- SEO-koulutus sisällöntuottajille
Kiinnostuitko? Jätä yhteydenotto ja kerro tarpeestasi, niin teemme tarjouksen teille räätälöidystä koulutuksesta.
Esimerkki koulutuksen rakenteesta
Koulutuspäivän runko
Koulutuksen runko on ohjeellinen ja sitä voidaan räätälöidä organisaatiosi tarpeen mukaan.
Esimerkkiohjelma, Google Analytics 4 peruskurssi:
- 8.30–9.00 Aamiainen
- 9.00–9.30 Web-analytiikka ja sen tavoitteet
- 9.30–10.00 Google Analytics 4:n perusteet
- 10.00-10.15 Tauko
- 10.15–11.00 Tavoitteet ja niiden määrittely
- 11.00–11.30 Liikenteen hankinta: markkinointi, mainonta, somekanavat
- 11.30-12.30 Lounas
- 12.30–13.00 Yleisö – mitä kaikkea saamme selville sivuston vierailijoista?
- 13.00–14.15 Käyttäytyminen sivustolla
- 14.15–14.30 Tauko ja keskustelua
- 14.30–15.00 Omien analyysien ja raporttien rakentaminen
- 15.00–15.15 GDPR, Safari ja Google Analytics
- 15.15–15.30 Yhteenveto, kysymyksiä & vastauksia
Kiinnostuitko? Jätä yhteydenotto ja kerro tarpeestasi, niin teemme tarjouksen teille räätälöidystä koulutuksesta.
Tutustu omaan tahtiin
Maksuttomat webinaarit
Alle olemme koonneet tuoreimmat maksuttomat webinaarimme. Pääset tilaamaan tallenteen jättämällä yhteystietosi webinaarisivulla.
Pyydä tarjous räätälöidystä koulutuksesta
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Uusimmat artikkelit
B2B-mainonnan 95-5-sääntö
B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.
10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnilla
Kysynnän luominen (demand creation) on markkinointia ihmisille, jotka eivät ole valmiiksi ostoaikeissa. Se voi olla brändi- tai taktista markkinointia. Tämä artikkeli esittelee 10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnin avulla.
Demand generation vs. lead generation B2B-markkinoinnissa
Pelkkä liidigenerointi on yleensä heikkotehoista, mutta lead generation ja demand generation voivat toimia hyvin yhdessä ja toisiaan tukien.