Räätälöidyt koulutukset ja webinaarit

Digimarkkinoinnin koulutukset

Tiedätkö mainosjärjestelmien mahdollisuudet? Osaatko käyttää Google Analyticsia liiketoimintasi tehostamiseen? Hopkinsin koulutusten opit säilyttävät arvonsa vielä vuosien kuluttua.

Tutustu esimerkkeihin

Lataa tallenne käyttöösi

Räätälöidyt digimarkkinoinnin koulutukset

Toteutamme asiakkaillemme yksityisiä digimarkkinoinnin koulutuksia, jotka räätälöidään asiakkaidemme tarpeita vastaavaksi. Näin keskitymme juuri sinun organisaatiosi ongelmiin ja oppimistarpeisiin.

Koulutukset voidaan järjestää joko livenä tai etäkoulutuksena verkossa.

Analytiikan koulutukset

Koulutamme esimerkiksi Google Analytics 4:n, Matomon ja Piwik PRO:n käyttöä.

Mainonnan koulutukset

Toteutamme mm. Google Ads -koulutuksia sekä Meta- ja LinkedIn-mainonnan koulutuksia.

SEO-koulutukset

Autamme organisaatiotasi menestymään hakukoneoptimoinnissa.

Markkinoinnin automaation koulutukset

Toteutamme koulutuksia verkko- ja kivijalkakaupoille.

Tilauskoulutukset

Tilaa juuri teille räätälöity koulutus

Toteutamme yksityisiä digimarkkinoinnin koulutuksia aina analytiikasta mainontaan ja SEO:on. Näin keskitymme juuri sinun organisaatiosi ongelmiin ja oppimistarpeisiin. Koulutukset voidaan järjestää joko teidän tiloissanne, Hopkinsin toimistolla Kampissa tai etäkoulutuksena verkossa.

Kysytyimpiä koulutuksiamme ovat:

  • GA4 käytön perusteet ja raportointi
  • Matomo-analytiikan käyttökoulutus ja analytiikkadatan tulkinta
  • Somemainonnan parhaat käytännöt B2B-markkinoinnissa
  • Google Ads -mainonnan perusteet
  • SEO-koulutus sisällöntuottajille

Kiinnostuitko? Jätä yhteydenotto ja kerro tarpeestasi, niin teemme tarjouksen teille räätälöidystä koulutuksesta.

Ota yhteyttä!

Esimerkki koulutuksen rakenteesta

Koulutuspäivän runko

Koulutuksen runko on ohjeellinen ja sitä voidaan räätälöidä organisaatiosi tarpeen mukaan.

Esimerkkiohjelma, Google Analytics 4 peruskurssi:

  • 8.30–9.00 Aamiainen
  • 9.00–9.30 Web-analytiikka ja sen tavoitteet
  • 9.30–10.00 Google Analytics 4:n perusteet
  • 10.00-10.15 Tauko
  • 10.15–11.00 Tavoitteet ja niiden määrittely
  • 11.00–11.30 Liikenteen hankinta: markkinointi, mainonta, somekanavat
  • 11.30-12.30 Lounas
  • 12.30–13.00 Yleisö – mitä kaikkea saamme selville sivuston vierailijoista?
  • 13.00–14.15 Käyttäytyminen sivustolla
  • 14.15–14.30 Tauko ja keskustelua
  • 14.30–15.00 Omien analyysien ja raporttien rakentaminen
  • 15.00–15.15 GDPR, Safari ja Google Analytics
  • 15.15–15.30 Yhteenveto, kysymyksiä & vastauksia

Kiinnostuitko? Jätä yhteydenotto ja kerro tarpeestasi, niin teemme tarjouksen teille räätälöidystä koulutuksesta.

Ota yhteyttä!

”Valitsimme Hopkinsin kouluttamaan inhouse-tiimiämme ja kehittämään digitaalista markkinointiamme entistäkin tavoitteellisemmaksi sekä tuloksekkaammaksi kokonaisuudeksi.

Viime vuonna meille räätälöityjä koulutuksia ja sparrauksia on ollut analytiikasta, hakukoneoptimoinnista, hakusanamainonnasta ja somemainonnasta.

Kouluttajat ovat asiantuntevia ammattilaisia ja he ovat kuunnelleet tarpeitamme tarkasti. Tätä tekemistä jatkamme tänä vuonnakin.”

Jonna Uski

Koulutuskeskus Salpaus

”Saimme koulutuksista juuri sen mitä toivoimme. Koulutukset olivat käytännönläheiset ja sopivat meidän porukallemme, jolla oli verrattain vähän kokemusta mainonnan tekemisestä somealustoilla. Mutta myös he, jotka olivat mainonnan työkaluja hieman enemmän käyttäneet, kokivat koulutukset hyödyllisiksi. Opin itse myös paljon ja nyt on itsevarmempi olo tehdä mainontaa.”

Reeta Westman

Luonnonvarakeskus LUKE

Tutustu omaan tahtiin

Maksuttomat webinaarit

Alle olemme koonneet tuoreimmat maksuttomat webinaarimme. Pääset tilaamaan tallenteen jättämällä yhteystietosi webinaarisivulla.


Pyydä tarjous räätälöidystä koulutuksesta

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!

Uusimmat artikkelit

B2B-mainonnan 95-5-sääntö

B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.