Konversio-optimointi

CRO tuottaa suoraa ja mitattavaa liiketoimintahyötyä

Konversio-optimoinnin avulla poistetaan kitkaa asiakkaan polulta ja haetaan liiketoimintahyötyä sivustolle jo saapuvasta liikenteestä. Tavoitteena on parantaa tärkeimpiä sivuston osia priorisoidusti, mitattavaa liiketoimintahyötyä tuoden.

Jutellaan lisää!

Lue lisää!

Dataan pohjautuvaa verkkosivuston kehittämistä

Konversio-optimointi keskittyy sivustosi liiketoimintahyödyn maksimointiin sivustolle saapuvan liikenteen avulla. Lisäksi konversio-optimointi vaikuttaa positiivisesti kaikkien digimarkkinoinnin kanavien tuloksellisuuteen.

Enemmän irti saapuvasta liikenteestä

Vaikuta kävijöiden toimintaan

Tunnista sivuston kehityskohteet

Dataan perustuva testaaminen

Kun verkkoliiketoimintasi volyymi ja sivuston liikennemäärä on riittävällä tasolla, kehitämme sitä jatkuvien priorisoitujen hypoteesien ja konversio-optimointitestien kautta. Data kertoo meille lahjomattomalla tavalla, mikä saa juuri sinun asiakkaasi etenemään sivustolla.

Heuristinen konsultointi

Kun verkkosivuston kävijämäärä ei salli testien tekemistä luotettavasti, teemme heuristista konversio-optimointia. Lopputuloksena tuotamme selkeät ja käytännönläheiset suositukset liiketoimintapotentiaalin kera. Priorisoitujen suositusten pohjalta yrityksen on helppo lähteä kehittämään sivustoaan.

”Hopkinsin työ on hyvin konkreettista. He kertoivat, että mitä pitää tehdä, sekä miksi pitää tehdä ja miten. Hopkins osaa paljon, ja heillä on konkreettinen toimintasuunnitelma. Se on mukava tapa tehdä yhteistyötä.”

Tuomo Simojoki

Director of Ecommerce, Marketing and IT
Minimani

Näin autamme yritystäsi

Konversio-optimointi palveluna

Konversio-optimointi parantaa olemassaolevan liikenteen kannattavuutta ja voi muuttaa kannattamattoman liikenteen kannattavaksi.

Konversio-optimoinnin pilotti

Teemme 3 kk mittaisen pilottijakson liiketoimintasi kehittämiseksi. Jatkamme yhteistyötä sen jälkeen vain mikäli vakuutut tuloksista.

Datapohjainen optimointi ja kehittäminen

Teemme jatkuvia hypoteeseja ja testejä liiketoimintasi kehittämiseksi. Säännöllinen dataan pohjautuva sivuston kehittäminen on paras tapa liiketoiminnan parantamiseen.

Heuristinen optimointi

Heuristisessa konversioanalyysissa tutkitaan sivuston kipupisteitä: mikä toimii ja mikä aiheuttaa kävijöissä esteitä toimimiselle. Näiden ja muiden seikkojen läpikäynnin jälkeen muodostamme listan selkeistä kehityskohteista, jokaisen kehityskohdan priorisoinnin, arvion vaaditusta kehityspanoksesta ja saavutettavasta liiketoimintahyödystä.

Yksittäiset kehityskohteet

Teemme myös konversio-optimoinnin täsmäiskuja, kuten laskeutumissivujen auditointeja.

Näin konversio-optimointi tukee muita digimarkkinoinnin palveluita

Mainonta ja SEO

Konversio-optimointi auttaa saamaan enemmän hyötyä irti sivustollesi suuntautuvasta liikenteestä – maksetusta ja orgaanisesta – jonka eteen olet panostanut.

Analytiikka

Konversio-optimointi ja verkkoanalytiikka tukevat toisiaan: ne auttavat tunnistamaan verkkosivuston kehityskohteita ja mittaamaan muutosten vaikutusta.

Markkinoinnin automaatio

Konversio-optimointi auttaa tunnistamaan useampia sivustokävijöitä, jolloin heitä voidaan hoitaa markkinoinnin automaation avulla eteenpäin.

Hopkins CRO-kumppanina

Miksi valita Hopkins?

Valitse meidät kun arvostat

  • asiantuntemusta, kokemusta ja osaamista eri toimialoilta
  • proaktiivista yhteistyötä
  • omaa liiketoimintaasi tukevia, skaalautuvia suosituksia.

Kiinnostaako konversio-optimointi?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!