Google Ads -mainonta
Google Adsin avulla rakennat monikanavaisen markkinointikoneen
Google Ads on digimarkkinoinnin tärkeimpiä mainosjärjestelmiä, sillä se tarjoaa ratkaisuja aina tunnettuuden rakentamisesta kysynnän kiinniottamiseen. Google Adsin kautta tavoitat asiakkaita toimialasta ja kohdeyleisöstä riippumatta.
Erinomainen tavoittavuus yhdistettynä järkeviin mediahintoihin
Mainosjärjestelmänä Google Ads auttaa saavuttamaan useita erilaisia markkinoinnin osatavoitteita niin B2C- kuin B2B-markkinoinnissa.
Luo tunnettuutta ja kysyntää
tunnettuuden kasvattaminen display- ja videomainonnalla sekä esim. artikkelisisältöjen levittämisellä.
Rakenna preferenssiä
Ostopreferenssin luominen tavoittamalla tunnistetut tai sitoutuneet ihmiset uudelleen.
Ota kiinni kysynnästä
Kysyntään vastaaminen hakutuloksissa ja sitä kautta suora myynti tai liidien hankinta.
Google Ads on muutakin kuin hakusanamainontaa
Suurimpia Google Ads -virheitä on käyttää sitä pelkkään hakusanamainontaan. Hyödyntämällä muitakin mainostyyppejä saat kaiken irti Googlen rikkaista, hakukäyttäytymiseen pohjautuvista kohdennustavoista. Me autamme sinua valitsemaan tavoitteisiinne parhaiten sopivat ratkaisut.
Display-mainonta
Google Display Network sisältää valtavan määrän sivustoja ja sovelluksia. Tavoitat sitä kautta lähes kaikki Internetin käyttäjät järkevin mediahinnoin.
Videomainonta
Tärkein videomainonnan mainospaikka on YouTube. Siellä voit kohdentaa mainokset myös käyttäjien Google-hakujen avulla. Lisäksi voit mainostaa videoilla suuressa joukossa sivustoja ja sovelluksia.
Google Shopping
Google Shopping on verkkokaupoille tarkoitettua visuaalisempaa tuotemainontaa. Voit käyttää sitä sekä haussa että displayssa.
Demand Gen
Demand Gen-mainokset näkyvät Gmailissa sekä YouTube- ja Google-sovellusten uutissyötteessä. Näiden mainosten iso etu on se, että voit kohdentaa niitä tarkan Google-hakukäyttäytymisen perusteella.
Performance Max
Koneoppimiseen perustuva Performance Max optimoi sinulle tuloksia parhaaseen hintaan. Se hyödyntää kaikkia Google Adsin mainospaikkoja.
In-app mainonta
Hanki lataajia sovelluksellesi koneoppivalla ja monikanavaisella mainonnalla. Vielä parempi on optimoida mainontaa sovelluksen sisällä tapahtuvia ostoja tai toimintoja tavoitellen.
Näin autamme yritystäsi
Google Ads -mainonnan palvelumme
Google Ads -mainonta on tärkein yksittäinen palvelualueemme. Voimme auttaa sinun yritystäsi usealla eri mallilla ja eri tarpeissa. Alle olemme kuvanneet muutamia tyypillisiä palvelukokonaisuuksiamme.
Google Ads -auditointi
Auditointi auttaa kohdistamaan mainonnan budjetin oikein sekä arvioimaan nykyisen tekemisen kehitystarpeet. Auditoinnin pohjalta saat priorisoidun kehityssuunnitelman mainonnan kehittämiseksi.
Google Ads -mainonnan kehittäminen
Suurin osa Google Ads -asiakkaistamme haluaa ulkoistaa mainonnan hallinnan ja kehittämisen meille. Optimoimme mainontaa säännöllisesti ja esitämme suosituksia isompien kokonaisuuksien kehittämiseksi yhteisissä palavereissamme.
Mainonnan sparraus
Sparraamme inhouse-tiimiäsi Google Ads -mainonnan kehittämisessä sekä strategisella että taktisella tasolla. Asiantuntijamme tekevät mainontaa myös itse kädet savessa, joten neuvomme ovat aina konkreettisia ja omakohtaisesti testattuja.
Automaatiot ja feed-kehitys
Autamme sinua automatisoimaan esimerkiksi verkkokaupan tuotteiden mainonnan tuotesyötteiden avulla. Myös laajat rekrymarkkinoinnin automaatiot ovat meille tuttuja. Samoin erilaiset buustausautomaatiot, jotka käynnistävät suuren joukon operaatioita parilla klikkauksella – esimerkiksi tietyn myymälän tai liiketoimintayksikön lähiseudulle.
Apua Google Adsin tehokkaaseen hyödyntämiseen?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Lue lisää
B2B-mainonnan 95-5-sääntö
B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.
3. osapuolen evästeiden hidas kuolema
Google on ilmoittanut, että tulevaisuudessa Chromen käyttäjät pääsevät valitsemaan, sallivatko he näiden evästeiden käytön selaimessaan. Tämä artikkeli kertoo, mitä kannattaa tehdä jo ennen tuota tapahtumakulkua.
10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnilla
Kysynnän luominen (demand creation) on markkinointia ihmisille, jotka eivät ole valmiiksi ostoaikeissa. Se voi olla brändi- tai taktista markkinointia. Tämä artikkeli esittelee 10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnin avulla.