Sisältömarkkinoinnin apuri
Tilaa oma CustomGPT sisällöntuotannon avuksi
Tunnistatko markkinoijan tuskan – sivustolle ja mainontaan kaivataan säännöllisesti uutta tekstiä, mutta asiantuntijat ovat liian kiireisiä ja uuden henkilön palkkaaminen ei ole mahdollista. Apua tilanteeseen tuo organisaatiosi tarpeisiin räätälöity CustomGPT.
Miten CustomGPT auttaa markkinoinnissa?
Organisaatiosi säästää aikaa ja rahaa kun yksi henkilö voi luoda sisältövedoksia AI:n avulla. CustomGPT käyttää ChatGPT:n teknologiaa, mutta valmiiksi ohjeistetulla ja tietosuojan kannalta turvallisemmalla tavalla.
Yrityksellesi räätälöity
CustomGPT tuntee yrityksesi tuotteet, palvelut ja kohderyhmät, mahdollistaen relevantin ja kohdennetun sisällön luonnin ilman jatkuvaa kontekstitietojen syöttämistä, mikä tehostaa markkinointiviestintää.
Brändisi mukainen
CustomGPT koulutetaan brändisi ääneen ja tyyliin sopivaksi. Näin varmistetaan, että kaikki tuotettu sisältö on yhdenmukaista ja vahvistaa brändin identiteettiä. Normaalin ChatGPT:n kanssa tämä vaatisi manuaalista muokkausta ja tarkistusta, mikä on työlästä ja aikaa vievää.
Turvallisempi käyttää
CustomGPT:n käyttäminen on tietoturvallista, sitä käytetään yrityksen omalla Team-tilillä eikä syötettyjä tietoja käytetä muiden käyttämän tekoälyn kouluttamisessa.
Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä ja kerro sisältötarpeistasi niin jatketaan juttua!
Työn sisältö
CustomGPT:n rakentaminen
Projekti sisältää seuraavat vaiheet:
- Määritetään yhdessä AI-työkalun tarkka scope: mitä sisältöjä se tuottaa ja mihin tarkoituksiin?
- Rakennamme ja koulutamme botin organisaatiosi pohja-aineistoa (brändiohjeisto, verkkosivut, olemassa olevat sisällöt, yritysesittelyt) hyödyntäen.
- Luovutamme botin teille ja esittelemme, miten sitä käytetään.
- Rakennettu CustomGPT on organisaatiosi omaisuutta.
Kiinnostuitko? Jätä viesti niin räätälöidään teille sopiva tarjous!
Pyydä tarjous!
Ota yhteyttä tällä lomakkeella niin valjastetaan AI sisällöntuotantonne avuksi. Halutessasi voit myös soittaa meille: 020 788 8120.
Lue lisää
B2B-mainonnan 95-5-sääntö
B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.
10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnilla
Kysynnän luominen (demand creation) on markkinointia ihmisille, jotka eivät ole valmiiksi ostoaikeissa. Se voi olla brändi- tai taktista markkinointia. Tämä artikkeli esittelee 10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnin avulla.
Demand generation vs. lead generation B2B-markkinoinnissa
Pelkkä liidigenerointi on yleensä heikkotehoista, mutta lead generation ja demand generation voivat toimia hyvin yhdessä ja toisiaan tukien.