Hopkins Oy
Hopkins esittäytyy
Hopkins on vuonna 2016 perustettu digitaalisen markkinoinnin toimisto. Olemme vakavarainen, 100 % suomalais -ja yksityisomisteinen yritys, jonka luottoluokitus on AAA. Toimistomme sijaitsee Helsingin keskustassa Kampissa.

Tarinamme
Hopkins perustettiin syksyllä 2016 neljän digimarkkinoinnin asiantuntijan toimesta. Heidän tavoitteenaan oli rakentaa toimisto, jossa he olivat aina halunneet työskennellä. Toimisto, jossa omistajat työskentelevät itse konsultteina. Nyt meitä hopkinslaisia on kohta 40 – ja kasvu jatkuu.

Palvelumme
- Digitaalisen markkinoinnin strateginen suunnittelu ja ohjaus
- Digitaalinen mainonta
- Hakukoneoptimointi
- Verkkoanalytiikka ja konversio-optimointi
- Markkinoinnin automaatiot

Hopkins digimarkkinoinnin kumppanina
Miksi valita Hopkins?
Valitse meidät kun arvostat
- asiantuntemusta, kokemusta ja osaamista eri toimialoilta
- proaktiivista yhteistyötä
- omaa liiketoimintaasi tukevia, skaalautuvia ratkaisuja.
Kaipaatko taituruutta digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseen?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Asiantuntijamme kirjoittavat

Älä ole markkinoinnin kvantti-idiootti
Kvantti-idiootti tekee päätelmiä lukujen pohjalta, mutta ei ymmärrä laajempaa kokonaisuutta, joka vaikuttaa näihin lukuihin.

Mullistaako tekoäly markkinoinnin? – AImiaisen opit talteen
Tekoäly on tullut jäädäkseen, mutta mitä se tarkoittaa käytännössä? AI:n merkitystä markkinointiviestinnän tulevaisuudelle pohdittiin Hopkinsin ja Hasan & Partnersin järjestämässä AImiaistilaisuudessa marraskuun lopussa.

Onko asiakaspolkuajattelu kuollut?
Digitaalinen asiointi haastaa perinteisen tavan mallintaa asiakkaan toimintaa lineaarisena asiakaspolkuna. Näin johdat asiakaskokemusta onnistuneesti.