Riku Penttilä
Consultant
Consultant
Minusta
Operoin ja kehitän mainontaa niin ohjelmallisesti kuin Google Adsissa ja somessakin. Innostun kokeiluista ja parempien ratkaisujen löytämisestä testaamisen avulla. Kirjoitan mainoksiin napakat tekstisisällöt suomeksi ja englanniksi.
Pakollinen Google Consent Mode V2
Googlen Consent Mode V2 tulee pakolliseksi Euroopassa, mikäli haluaa jatkaa datan keräämistä Google Analytics ja Google Ads -järjestelmillä.
Näin saat B2B-yrityksen hakusanamainonnan tuottamaan
Lähes jokainen B2B-asiakaspolku kulkee Googlen kautta. Tämä artikkeli kertoo kuinka B2B-yritys voi taklata hakusanamainonnassa kohtaamansa uniikit haasteet kuten hakijoiden joukossa vaanivat kuluttajalaumat ja pitkät ostoprosessit.
Heli Saarinen: “Haluan helpottaa maailman kuvaamista datan avulla”
Kesällä aloittanut Heli on tuorein vahvistus Hopkinsin kovaa työtahtia pitäneeseen analytiikkatiimiin. Tässä blogikirjoituksessa hän kertoo lämpimästä vastaanotosta Hopkinsilla ja oikeiden kysymysten kysymisestä. Datan visualisointi kiehtoi Mitä teet Hopkinsilla? Toimin analytiikan […]
Henrik Sarjo: ”Täällä on todella miellyttävän oloista porukkaa”
Henrik löysi tiensä markkinoinnin maailmaan tapahtuma-alalta. Kehitys ja uuden oppiminen on tapahtunut hurjassa tahdissa, mutta hyvässä seurassa.
Mikael Marila: ”On hyvä pitää itselleen selkeänä, että sivustoa rakennetaan ja optimoidaan ihmiskäyttäjää varten”
Mikael on start-upien kautta digialalle ponnistanut Hopkinsin seniorikonsultti. Hänen sekä Suomessa että kansainvälisesti hankittua erityisosaamistaan on edistynyt hakukoneoptimointi.
Krista Vuori: ”Täytyy kuunnella asiakasta, mutta ei vain sokeasti tehdä, mitä asiakas sanoo”
Krista on markkinoinnin mukanaan viemä humanisti-insinööri, joka siirtyi inhouse-töistä konsultiksi.
Tiina Nurmikumpu: ”Asiakkuuspäällikön rooli korostuu erityisesti haastavissa ja muuttuvissa tilanteissa”
Tiina Nurmikumpu toimii Hopkinsilla asiakkuuspäällikön tehtävässä varmistamassa, että laajempienkin tiimien yhteydenpito asiakkaiden kanssa on sujuvaa ja konsultit voivat tehdä parasta työtään tietäen, mitä heiltä odotetaan.
Anne Heikkinen: “On huolestuttavaa, että digimarkkinointi on usein kuin lastu laineilla”
Anne Heikkinen on Hopkins-veteraani, joka tuli Hopkinsille aivan yrityksen alkuaikoina ja palasi takaisin käytyään “opintomatkalla” suuryrityksessä. Tässä haastattelussa Anne kertoo, miten hän pitää yllä asiantuntijaosaamistaan, ja miksi digimarkkinointi on muutakin kuin teknistä osaamista.
Tuomo Tarvainen: “Kokeile avoimin mielin myös sellaista, mikä voi tuntua vaikealta tai pelottavalta”
Tuomo tuli Hopkinsille Sarasen harjoitteluohjelman kautta 2020 ja on sittemmin kehittynyt digitaalisen markkinoinnin moniosaajaksi.
Jenni Uimonen: “Toimistomaailma ruokkii sisälläni asuvaa generalistia”
Jennin polku vei viestinnästä markkinointiin Hopkinsin harjoitteluohjelman kautta.
Janina Keskinen: ”Kaiken automaation pohjalla on dataa”
Janina Keskinen auttaa yrityksiä hyödyntämään omistamaansa dataa, jotta markkinointi kokonaisuutena toimisi paremmin.