Janina Keskinen
Senior Consultant
Senior Consultant
Minusta
Olen markkinoinnin automaation kokenut osaaja, jolta löytyy kokemusta sekä B2B- että B2C-puolen liiketoiminnan kehittämisestä. Olen työskennellyt monipuolisesti sekä verkkokauppojen että liidihankinnan parissa.
Sähköpostimarkkinointi 2025: edelleen verkkokaupan kultakaivos?
Sähköpostimarkkinoinnin tuloksellisuudesta käydään säännöllisin väliajoin keskustelua. Kerromme tässä kirjoituksessa, miksi sähköpostiin kannattaa panostaa kanavana edelleen vuonna 2025 ja miten vakuuttaa myös johto sen toimivuudesta.
Kasvata myyntiä yhdistämällä verkkokaupan ja kivijalan data
Miten laajasti hyödynnät Custobaria markkinoinnin automaation kehityksessä? Listasimme seitsemän kätevää ominaisuutta, joiden avulla voit ottaa loputkin tehot irti Custobarista.
7 Custobar-tehovinkkiä markkinoinnin automaatioon
Miten laajasti hyödynnät Custobaria markkinoinnin automaation kehityksessä? Listasimme seitsemän kätevää ominaisuutta, joiden avulla voit ottaa loputkin tehot irti Custobarista.
46 vinkkiä B2B-yrityksen markkinoinnin automaatioon
Tässä oppaassa listaamme 46 käytännönläheistä vinkkiä, joilla otat kaikki tehot irti B2B-yrityksen markkinoinnin automaatiosta.
3 tehokeinoa, joilla saat verkkokaupan passiiviset asiakkaat ostamaan uudelleen
Kolme toimivaa passiivisten asiakkaiden automaatiota ja vinkkejä näiden käyttöönottoon.
Verkkokaupan markkinoinnin automaation teho-opas
Tässä oppaassa listaamme 51 käytännönläheistä vinkkiä, joilla otat kaikki tehot irti verkkokaupan markkinoinnin automaatiosta.
Näin käytät HubSpot-rekisteriä mainonnassa – 3 matalalla roikkuvaa hedelmää
Millaista lisäpotkua mainonta voi saada HubSpotista – ja toisinpäin?
Huomioi nämä verkkokaupan markkinoinnin automaatiossa
Kiinnitä huomiota näihin neljään osa-alueeseen, kun suunnittelet markkinoinnin automaation toimenpiteitä verkkokaupallesi.