Arttu Raittila

Senior Consultant

Senior Consultant

Minusta

Arttu on kokenut digimarkkinoinnin monitaituri, joka konsultoi erityisesti hakukoneoptimoinnin parhaista käytänteistä sekä digimainonnan kehittämisestä. Arttu kouluttanut satoja suomalaisia tekemään parempaa, analytiikkaan perustuvaa digimarkkinointia.

B2B-mainonnan 95-5-sääntö

B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.

3. osapuolen evästeiden hidas kuolema

Google on ilmoittanut, että tulevaisuudessa Chromen käyttäjät pääsevät valitsemaan, sallivatko he näiden evästeiden käytön selaimessaan. Tämä artikkeli kertoo, mitä kannattaa tehdä jo ennen tuota tapahtumakulkua.

Mitä on evästeetön analytiikka?

Evästeetön web-analytiikka auttaa raportoimaan ja analysoimaan kattavammin sivuston käyttöä: sen avulla saat kerätä dataa myös käyttäjistä, jotka eivät hyväksy evästeitä evästebannerissa.

Sivustouudistus voi romuttaa hakukone­näkyvyytesi

Suurin riski sivustosi saavuttamalle maksuttomalle hakukonenäkyvyydelle on sivustouudistus. Artikkelin luettuasi tiedät, mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota, jos et halua vahingoittaa liiketoimintaasi. Eräs suomalainen verkkokauppa menetti miljoonaluokassa liikevaihtoa uudistuksessa tehtyjen virheiden […]

Google Shopping pähkinänkuoressa

Mikä on Google Shopping? Google Shopping tarkoittaa Googlen hakutuloksissa näkyviä tuotemainoksia. Shopping-mainoksessa näkyy tuotteen kuva, hinta ja mahdollisesti muita tietoja, kuten arvostelujen keskiarvo (“tähtiluokitus”) tai alennusprosentti, kun perinteisissä hakusanamainoksissa on […]