Hakusanamainonta
Lisää liikennettä ja kauppaa hakusanamainonnalla
Hakusanamainonta on nopea, kustannustehokas ja tarkkaan kohdennettava tapa hankkia sivustollesi uusia potentiaalisia asiakkaita. Teemme monikielistä hakusanamainontaa Googlen ja Bingin mainosjärjestelmissä niin verkkokaupoille kuin liidejä tavoitteleville yrityksille.
Hakusanamainonnan ratkaisut
Hakusanamainonta tuo sinulle uusia asiakkaita jo tänään
Jokaisen yrityksen kannattaa investoida hakusanamainontaan, koska hakusanamainonnan avulla on helppo tavoittaa ostohaluiset asiakkaat juuri silloin, kun he etsivät palveluita ja tuotteita. Tähän olemme kuvanneet meidän tapaamme toimia.
Hyödynnämme koneoppimista
Koneoppimiseen perustuvat algoritmit optimoivat mainontaa tehokkaasti ja välttävät inhimillisiä virheitä.
Automaatioiden hyödyntäminen
Automaattinen laadunvalvonta huolehtii keskeytyksettä mainonnan laadusta ja hälyttää koko tiimin poikkeustilanteissa. Ohjelmallisesti, rajapinnan avulla toteutettu mainonta skaalautuu suurille mainostileille ja säästää työtunteja.
Analytiikka ohjaa mainontaa
Analytiikka, data ja mittaaminen ohjaavat mainontaa kohti entistä parempia tuloksia. Koko asiakaspolun huomioiminen viimeisen klikkauksen sijaan ottaa kaiken irti mediabudjetista.
Kansainvälinen kokemus
Hopkinsin kielitaitoinen tiimi on toteuttanut hakusanamainontaa usealla kielellä (mm. suomi, ruotsi, englanti, saksa) kahdessa hakukoneessa (Google ja Bing). Kansainvälinen B2B-hakusanamainonta on meille yhtä tuttua kuin kotimainen B2C-mainonta.
Näin autamme yritystäsi
Hakusanamainonta palveluna
Hakusanamainonta on teknistä, konversiohakuista mainontaa – ja Hopkinsin ydinosaamista hakukoneoptimoinnin, ohjelmallisen display-mainonnan ja somemainonnan ohella.
Hakusanamainonnan auditointi
Auditoimme Google Ads -tilisi laadun ja annamme priorisoidut suuntaviivat kehittämistoimille.
Hakusanatutkimus
Tutkimme, mistä aiheista tarvitset lisää mainosryhmiä ja mitä sivuja pitää lisätä sivustolle hakukysyntään vastaamiseksi.
Jatkuva optimointi ja kehittäminen
Kehitämme hakusanamainontaa jatkuvasti eteenpäin ja raportoimme tulokset yhteisessä kuukausipalaverissa.
Sparraus ja konsultointi
Koulutamme ja sparraamme parhaisiin käytäntöihin, jos haluatte operoida mainostiliä itse ja saada parempia tuloksia.
Kaksi hakukonetta tavoittaa enemmän kuin yksi
Globaali hakusanamainonta ei rajoitu Googleen. Bing-mainonta voi lisätä myyntiä muutamalla prosentilla myös Suomessa.
Google Ads
Google on maailman suosituin hakukone, jonka avulla tavoitat asiakkaat lähes kaikkialla maailmassa.
Microsoft Bing
Englanninkielisen maailman toiseksi suosituin hakukone, joka tuo lisää myyntiä myös Suomessa.
Uutta virtaa hakusanamainontaan?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Asiantuntijamme kirjoittavat
B2B-mainonnan 95-5-sääntö
B2B-markkinoijan ei kannata yrittää herättää ostohalua taktisella mainonnalla, kun toimitaan vakiintuneessa kategoriassa. Sen sijaan, mainonnan tulee auttaa heitä muistamaan brändisi silloin, kun ostaminen tulee ajankohtaiseksi.
10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnilla
Kysynnän luominen (demand creation) on markkinointia ihmisille, jotka eivät ole valmiiksi ostoaikeissa. Se voi olla brändi- tai taktista markkinointia. Tämä artikkeli esittelee 10 tapaa luoda kysyntää digimarkkinoinnin avulla.
Demand generation vs. lead generation B2B-markkinoinnissa
Pelkkä liidigenerointi on yleensä heikkotehoista, mutta lead generation ja demand generation voivat toimia hyvin yhdessä ja toisiaan tukien.