Ura Hopkinsilla – millaisin taustoin meille tullaan töihin?

Vuonna 2016 perustettu Hopkins on yksi Suomen suurimmista digitaaliseen markkinointiin erikoistuneista toimistoista. Vuodet ovat kasvattaneet meistä lähes 40 henkilön iloisen työyhteisön, jossa työskentelee markkinoinnin ammattilaisia laajalla skaalalla.

Tässä postauksessa kerromme hieman tarkemmin siitä, millaisilla taustoilla meille tullaan töihin – ja heti kärkeen voimme paljastaa, että hyvin monenlaisilla!

Asiantuntijoita monesta sapluunasta

Työntekijöidemme heterogeenisuus on yksi toimistomme ominaisista piirteistä; meillä viihtyvät niin pitkän linjan konkarit kuin tuoreemmat digimarkkinoinnin asiantuntijat. Myös työntekijöidemme koulutuspohja on monipuolinen: meillä työskennellään esimerkiksi filosofian, liiketalouden, historian, englanninkielen, yleisen kirjallisuustieteen, matkailualan, tekniikan alan sekä muotoilun taustoilla.

Pitkä työkokemukseni matkailualalta on kasvattanut paineensietokykyä ja kykyä tulla toimeen hyvin erilaisten ihmisten kanssa – molemmat taitoja, jotka ovat hyödyksi myös työssäni analytiikan konsulttina ja esihenkilönä.
– Antti Siitonen, Consultant

Varsinainen digimarkkinoinnin osaaminen tai tiettyjen teknologioiden tuntemus onkin jotain, minkä asiantuntijamme ovat yleensä kerryttäneet työssään vuosien varrella. Lisäksi asiantuntijamme ylläpitävät osaamistaan ja ottavat haltuun myös kokonaan uusia digimarkkinoinnin ratkaisuja meillä työskennellessään.

Trainee-ohjelman kautta ura digimarkkinoinnin parissa

Oman mielenkiintoisen piirteensä Hopkinsin työyhteisöön on tarjonnut trainee-ohjelmamme, jonka myötä olemme saaneet joukkoomme vuosien varrella monta taitavaa kollegaa.

Saranen Consultingin toteuttamien rekrytoivien digimarkkinoinnin koulutusohjelmien kautta meille on löytänyt tiensä useampi alan vaihtaja, joiden aiempi työkokemus ruokkii ja vahvistaa loistavasti eri toimialojen tuntemustamme.

Trainee-ohjelma toimii myös klassisena työelämän ponnahduslautana hiljattain opinnoistaan valmistuneille, tarjoten mahdollisuuden päästä sujuvasti kiinni digimarkkinointitoimiston arkeen ja työntekoon.

Monipuoliset taustat hyödyttävät myös asiakkaitamme

Erilaiset koulutus- ja työtaustat tuottavat erilaisia näkökulmia digimarkkinointiin ja asiakkaiden liiketoiminnan kehittämiseen. Me uskommekin, että tämä on yksi vahvuuksistamme toimistona, sillä näin pystymme tarjoamaan asiakkaillemme laajalla skaalalla eri toimialojen ja aihepiirien tuntemusta.

Opiskelin yliopistossa maailmanpolitiikkaa ja viestintää, ja etenkin viestinnän osaamisesta on ollut tässä työssä hyötyä. Monimutkaisten asioiden yksinkertaistaminen ja tekstien muotoilu niin, että viesti välittyy lukijalle vaivatta, on tärkeää myös mainonnan parissa.
– Jenni Uimonen, Consultant

Moninaista joukkoamme hitsaa arjessa yhteen välittävä ja toisia arvostava kulttuurimme, aktiivinen yhteistyö asiantuntijoiden kesken sekä avoin keskusteluilmapiiri, jossa erilaiset näkemykset ovat rikkaus.

Kiinnostuitko Hopkinsista työpaikkana? Vilkaise nyt haussa olevat paikkamme tai esittele itsesi avoimella hakemuksella!

Artikkelit samasta aiheesta

Kiinnostuitko tästä aiheesta?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!