Tervetuloa Tomi Lattu!
Tomi Lattu tuo Hopkinsille lisää rautaista analytiikkaosaamista.
Hopkinsin tiimi kasvaa: Tomi Lattu on aloittanut seniorikonsulttinamme kesäkuussa. Tomilla on huikea yli 12 vuoden kokemus digimarkkinoinnin, web-analytiikan ja hakukoneoptimoinnin parista. Tänä aikana hän on työskennellyt niin mediamaailmassa, inhouse-markkinoinnissa kuin konsulttinakin.
“Tällä hetkellä pääpainopisteenäni on analytiikka, mutta olen kiinnostunut kehittymään myös markkinoinnin automaation asiantuntijana.”
Tomi tuo Hopkinsille vahvaa osaamista eri aloilta. Analytiikka-, visualisointi- ja SEO-projektien lisäksi Tomi on ehtinyt toimia myös markkinoinnin automaation parissa ja kouluttajana.
“Olen jo mukana muutamassa erittäin kiinnostavassa projektissa, ja odotan innolla, että pääsen tuomaan asiakkaille mitattavaa lisäarvoa!”
Miksi valitsit Hopkinsin?
“Tiesin, että pääsen työskentelemään todella mukavassa ja ammattitaitoisessa toimistossa. Hopkinsin arvot ja filosofia – jatkuva oppiminen, tulosten mittaamiseen perustuva markkinointi sekä avoin, tasa-arvoinen ja joustava työilmapiiri – sopivat erittäin hyvin omaan näkemykseeni täydellisestä työpaikasta.
Lisäksi pääsen työskentelemään mielenkiintoisten asiakkaiden kanssa, kehittämään omaa osaamistani ja tekemään arvokasta työtä mm. hyväntekeväisyysjärjestöjen kanssa.”
Lämpimästi tervetuloa, Tomi!
Artikkelit samasta aiheesta
Riku Penttilä: “Tärkeintä mainonnassa on tietää, mitä sillä tavoittelee”
Riku Penttilä tekee töitä monipuolisesti eri kanavien ja alustojen kanssa. Kauppakorkeakoulusta valmistunut Riku löysi tiensä Hopkinsille Sarasen koulutusohjelman kautta. Työssään hän on saanut huomata, miten nopeasti osaaminen ja uudet taidot kehittyvät – myös etänä.
Heli Saarinen: “Haluan helpottaa maailman kuvaamista datan avulla”
Kesällä aloittanut Heli on tuorein vahvistus Hopkinsin kovaa työtahtia pitäneeseen analytiikkatiimiin. Tässä blogikirjoituksessa hän kertoo lämpimästä vastaanotosta Hopkinsilla ja oikeiden kysymysten kysymisestä. Datan visualisointi kiehtoi Mitä teet Hopkinsilla? Toimin analytiikan […]
Henrik Sarjo: ”Täällä on todella miellyttävän oloista porukkaa”
Henrik löysi tiensä markkinoinnin maailmaan tapahtuma-alalta. Kehitys ja uuden oppiminen on tapahtunut hurjassa tahdissa, mutta hyvässä seurassa.
Kiinnostuitko tästä aiheesta?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!