Tervetuloa Seppo Puusa!
Hopkinsin tiimiä vahvistaa uusi seniorikonsultti, Seppo Puusa.
Sepolla on 12 vuoden kokemus hakukoneoptimoinnista.
Oppia ja elanto on kertynyt konsultoinnin ohella omasta Acne Einstein -sivustosta, josta on tullut hakukoneoptimoinnin avulla johtava englanninkielinen tietolähde aknenhoidosta.
Näin Seppo kuvailee työtään Hopkinsilla:
Hopkinsilla voin soveltaa osaamistani suomalaisten huippuyritysten digimarkkinoinnin kehittämiseen. Työ on monipuolista ja pystyn laajentamaan osaamistani.
Pienessä talossa työskentely sopii erityisen hyvin yrittäjätaustaiselle henkilölle, koska työ on itsenäistä ja vastuullista. Ja ympärillä on hyvä porukka rautaisia ammattilaisia.
Sepolla on käyttökokemusta ja sisällön laatua painottava näkemys hakukoneoptimoinnista ja järjestelmällinen työote, jotka ovat jo tuottaneet hyviä tuloksia Hopkinsin asiakkaille.
Artikkelit samasta aiheesta
Riku Penttilä: “Tärkeintä mainonnassa on tietää, mitä sillä tavoittelee”
Riku Penttilä tekee töitä monipuolisesti eri kanavien ja alustojen kanssa. Kauppakorkeakoulusta valmistunut Riku löysi tiensä Hopkinsille Sarasen koulutusohjelman kautta. Työssään hän on saanut huomata, miten nopeasti osaaminen ja uudet taidot kehittyvät – myös etänä.
Heli Saarinen: “Haluan helpottaa maailman kuvaamista datan avulla”
Kesällä aloittanut Heli on tuorein vahvistus Hopkinsin kovaa työtahtia pitäneeseen analytiikkatiimiin. Tässä blogikirjoituksessa hän kertoo lämpimästä vastaanotosta Hopkinsilla ja oikeiden kysymysten kysymisestä. Datan visualisointi kiehtoi Mitä teet Hopkinsilla? Toimin analytiikan […]
Hopkins on jälleen Helsinki Priden kumppani
Digimarkkinointitoimisto Hopkins ja Helsinki Pride -yhteisö ovat toimineet yhteistyössä keväästä 2019 asti.
Kiinnostuitko tästä aiheesta?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!