Tervetuloa Julius Jansson!
Julius Jansson liittyi Hopkinsin tiimiin. Julius tuo meille lisää osaamista erityisesti somemainonnan osalta.
Hopkinsin kasvu jatkuu kovaa vauhtia. Kahdestoista työntekijämme Julius Jansson aloitti seniorikonsulttina toukokuun alussa. Juliuksen ominta alaa on ostettu mainonta, vaikka hän on vuosien varrella tehnyt myös hakukoneoptimointia.
Mutta miksi Julius halusi tulla meille:
Hopkinsilla vakuuttivat erityisesti seuraavat asiat: Ammattitaitoinen ja kokenut tiimi, vaikuttava, nopea kasvu. On todella kiinnostavaa päästä mukaan pieneen ja ketterään, mutta selvästi jo vakaalla pohjalla olevaan yritykseen.
Julius on kerännyt monipuolista kokemusta alan toimistoissa (mm. Dagmar, Virta, Tulos, Innolink) ja viimeksi Let’s Dealilla ennen Hopkinsin hommia.
Juliuksella on vahva kokemukseen perustuva näkemys digimainonnan keinoista ja sillä on päästy jo hyvään vauhtiin käytännön asiakastyössä.
Artikkelit samasta aiheesta
Riku Penttilä: “Tärkeintä mainonnassa on tietää, mitä sillä tavoittelee”
Riku Penttilä tekee töitä monipuolisesti eri kanavien ja alustojen kanssa. Kauppakorkeakoulusta valmistunut Riku löysi tiensä Hopkinsille Sarasen koulutusohjelman kautta. Työssään hän on saanut huomata, miten nopeasti osaaminen ja uudet taidot kehittyvät – myös etänä.
Heli Saarinen: “Haluan helpottaa maailman kuvaamista datan avulla”
Kesällä aloittanut Heli on tuorein vahvistus Hopkinsin kovaa työtahtia pitäneeseen analytiikkatiimiin. Tässä blogikirjoituksessa hän kertoo lämpimästä vastaanotosta Hopkinsilla ja oikeiden kysymysten kysymisestä. Datan visualisointi kiehtoi Mitä teet Hopkinsilla? Toimin analytiikan […]
Henrik Sarjo: ”Täällä on todella miellyttävän oloista porukkaa”
Henrik löysi tiensä markkinoinnin maailmaan tapahtuma-alalta. Kehitys ja uuden oppiminen on tapahtunut hurjassa tahdissa, mutta hyvässä seurassa.
Kiinnostuitko tästä aiheesta?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!