Tervetuloa Artur Kotsolainen!
Artur Kotsolainen on Hopkinsin uusin Senior Consultant, joka vahvistaa maksetun mainonnan osaamistamme.
Artur on työskennellyt digimarkkinoinnin parissa vuodesta 2010 alkaen ja on keskittynyt hakusana- ja some-mainontaan. Googlen, Facebookin, Twitterin ja Yahoon lisäksi Artur hallitsee mm. Yandexin ja VK:n (aiemmin VKontakte), jotka ovat erityisesti venäjänkielisten käyttäjien suosiossa.
Koulutukseltaan Artur on musiikkituotannon ja -kulttuurin kandidaatti ja liittyy näin Hopkinsin laajaan alanvaihtajien joukkoon. Miten siirryit alun perin digimarkkinoinnin pariin, Artur?
“Vuonna 2010 Facebook-mainonta oli vielä aika alkuvaiheessa ja oppiminen tapahtui tekemällä. Asuin silloin Lontoossa ja lähdin siellä yrityksen inhouse-tiimiin tekemään hakukonemainontaa ja somea”, Artur kertoo. “UK:ssa mediabudjetit ovat yleensä Suomea isompia, ja pääsinkin heti hoitamaan isojen budjettien tilejä, ja oppimaan digimainontaa tekemällä”, Artur kertoo. Lontoon vuosiin mahtuu myös siirtyminen konsultiksi sekä startupissa työskentely. Suomeen muuton jälkeen Artur on työskennellyt Netboosterilla ja viimeksi OMD:llä, josta hän siirtyy Hopkinsille.
Miksi valitsit Hopkinsin, Artur? “Ennen kaikkea täällä on hyviä asiantuntijoita, joiden kanssa on mielenkiintoista päästä työskentelemään. Olen itse asiassa seurannut Hopkinsia koko sen parivuotisen olemassaolon ajan, ihan niistä ajoista kun perustajat teki hommia pienessä mökissä Krunikassa. Kasvu ja tulevaisuus näyttää hyvältä ja on mukava tulla tekemään oma osa siitä!”
Artur on natiivi suomen ja venäjän taitaja, jonka kanssa voit luonnollisesti asioida myös englanniksi.
Artikkelit samasta aiheesta
Riku Penttilä: “Tärkeintä mainonnassa on tietää, mitä sillä tavoittelee”
Riku Penttilä tekee töitä monipuolisesti eri kanavien ja alustojen kanssa. Kauppakorkeakoulusta valmistunut Riku löysi tiensä Hopkinsille Sarasen koulutusohjelman kautta. Työssään hän on saanut huomata, miten nopeasti osaaminen ja uudet taidot kehittyvät – myös etänä.
Heli Saarinen: “Haluan helpottaa maailman kuvaamista datan avulla”
Kesällä aloittanut Heli on tuorein vahvistus Hopkinsin kovaa työtahtia pitäneeseen analytiikkatiimiin. Tässä blogikirjoituksessa hän kertoo lämpimästä vastaanotosta Hopkinsilla ja oikeiden kysymysten kysymisestä. Datan visualisointi kiehtoi Mitä teet Hopkinsilla? Toimin analytiikan […]
Henrik Sarjo: ”Täällä on todella miellyttävän oloista porukkaa”
Henrik löysi tiensä markkinoinnin maailmaan tapahtuma-alalta. Kehitys ja uuden oppiminen on tapahtunut hurjassa tahdissa, mutta hyvässä seurassa.
Kiinnostuitko tästä aiheesta?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!