
15 tapaa kohdentaa Facebook-mainontaa
Facebook-mainonnassa saat tuloksia nopeammin ja säästät rahaa, kun teet oikeita valintoja näistä 15 kohdennustavasta.
Facebook-mainonnassa saat tuloksia nopeammin ja säästät rahaa, kun teet oikeita valintoja näistä 15 kohdennustavasta.
Janina Keskinen auttaa yrityksiä hyödyntämään omistamaansa dataa, jotta markkinointi kokonaisuutena toimisi paremmin.
Tässä oppaassa listaamme 51 käytännönläheistä vinkkiä, joilla otat kaikki tehot irti verkkokaupan markkinoinnin automaatiosta.
Millaista lisäpotkua mainonta voi saada HubSpotista – ja toisinpäin?
3 vaihtoehtoista toimintalinjaa, joista Google Analyticsia käyttävä organisaatio voi valita oman riskinsietokykynsä ja yksityisyyspolitiikkansa mukaisen.
Tämä opas sisältää yli 70 vinkkiä verkkokaupan hakukoneoptimointiin.
Digimarkkinoinnin suuret muutostrendit ovat johtaneet tilanteeseen, jossa markkinoinnin automaatio on tärkeämpää kuin koskaan. Luettuasi tämän kirjoituksen tiedät, miksi.
Olipa kerran kaksi hakukonemarkkinoinnin ammattilaista: hakukoneoptimoija ja hakusanamainonnan spesialisti. Oli myös Penan Painemutterit -nimisen verkkokaupan omistaja, joka sanoi, että hänelle markkinoinnin tulokset ratkaisevat. Mistään muusta hän ei ollut kiinnostunut.
Näin vältät yleisimmät virheet markkinoinnin automaation työkalun valinnassa.