Janina Keskinen: ”Kaiken automaation pohjalla on dataa”
Janina Keskinen auttaa yrityksiä hyödyntämään omistamaansa dataa, jotta markkinointi kokonaisuutena toimisi paremmin.
Janina Keskinen auttaa yrityksiä hyödyntämään omistamaansa dataa, jotta markkinointi kokonaisuutena toimisi paremmin.
Tässä oppaassa listaamme 51 käytännönläheistä vinkkiä, joilla otat kaikki tehot irti verkkokaupan markkinoinnin automaatiosta.
Millaista lisäpotkua mainonta voi saada HubSpotista – ja toisinpäin?
3 vaihtoehtoista toimintalinjaa, joista Google Analyticsia käyttävä organisaatio voi valita oman riskinsietokykynsä ja yksityisyyspolitiikkansa mukaisen.
Tämä opas sisältää yli 70 vinkkiä verkkokaupan hakukoneoptimointiin.
Digimarkkinoinnin suuret muutostrendit ovat johtaneet tilanteeseen, jossa markkinoinnin automaatio on tärkeämpää kuin koskaan. Luettuasi tämän kirjoituksen tiedät, miksi.
Olipa kerran kaksi hakukonemarkkinoinnin ammattilaista: hakukoneoptimoija ja hakusanamainonnan spesialisti. Oli myös Penan Painemutterit -nimisen verkkokaupan omistaja, joka sanoi, että hänelle markkinoinnin tulokset ratkaisevat. Mistään muusta hän ei ollut kiinnostunut.
Näin vältät yleisimmät virheet markkinoinnin automaation työkalun valinnassa.
Evästeet ja fingerprinting ovat yleisimpiä web-analytiikan seurantatapoja. Tämä artikkeli käy läpi niiden käyttömahdollisuuksia 5 suositussa ohjelmistossa.