Verkkokaupan mainonnan teho-opas
Tämä megaopas esittelee yli 90 näkökulmaa ja menetelmää, joita noudattamalla onnistut verkkokaupan digimainonnassa.
Tämä megaopas esittelee yli 90 näkökulmaa ja menetelmää, joita noudattamalla onnistut verkkokaupan digimainonnassa.
Suurin riski sivustosi saavuttamalle maksuttomalle hakukonenäkyvyydelle on sivustouudistus. Artikkelin luettuasi tiedät, mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota, jos et halua vahingoittaa liiketoimintaasi. Eräs suomalainen verkkokauppa menetti miljoonaluokassa liikevaihtoa uudistuksessa tehtyjen virheiden […]
Miten laajasti hyödynnät Custobaria markkinoinnin automaation kehityksessä? Listasimme seitsemän kätevää ominaisuutta, joiden avulla voit ottaa loputkin tehot irti Custobarista.
Mikael on start-upien kautta digialalle ponnistanut Hopkinsin seniorikonsultti. Hänen sekä Suomessa että kansainvälisesti hankittua erityisosaamistaan on edistynyt hakukoneoptimointi.
Krista on markkinoinnin mukanaan viemä humanisti-insinööri, joka siirtyi inhouse-töistä konsultiksi.
Markkinoinnin johtaminen tiedolla voi johtaa markkinointisi suoraan päin seinää. Jos luet digianalytiiikan tietoja väärin, teet todennäköisesti myös markkinointia väärin.
Sisältömarkkinoinnin pitää tuottaa tulosta. Mutta kuinka mittaat sisältömarkkinointia? Onko webanalytiikkasi yhteydessä sisältöstrategiaan vai ei?
Tiina Nurmikumpu toimii Hopkinsilla asiakkuuspäällikön tehtävässä varmistamassa, että laajempienkin tiimien yhteydenpito asiakkaiden kanssa on sujuvaa ja konsultit voivat tehdä parasta työtään tietäen, mitä heiltä odotetaan.
Kysyimme kolmelta digimarkkinoinnin asiantuntijalta, miksi heille sopii etätyö – ja mikä saa houkuteltua heidät toimistolle.