Asiakkaat odottavat, että vastineeksi tietojensa antamisesta heitä palvellaan paremmin. Itse data ei kuitenkaan tee autuaaksi, vaan tarvitset avuksesi myös työkaluja, joilla voit valjastaa keräämäsi datan paremmaksi asiakaskokemukseksi.
Google Analytics 4 on monikäyttöinen, hyödyllinen ja verrattain helppokäyttöinen ohjelmisto, josta kannattaa ottaa kaikki irti. Valitettavasti näin tapahtuu erittäin harvoin.
Optimoitko mainontaasi tai verkkosivustosi analytiikan avulla? Toivottavasti, sillä optimoinin avulla tuloksesi pysyvät hyvinä ja paranevat. Onnistuminen edellyttää sitä, että optimoit sivustoa oikeiden mittareiden avulla.
Media-ala elää jatkuvassa teknologisessa muutoksessa ja digimarkkinoinnin suunnittelu ja toteutus ovat paineistettuja tehtäviä, joiden tuloksellisuuteen asiakkaan markkinoinnin panostukset monesti kulminoituvat. Lue miten Hopkinsin arjessa näitä alan haasteita käsitellään.
Konversio-optimointiin ryhdytään usein suurin odotuksin. Hyvin usein odotuksissa petytään: odotettua (ehkä myös luvattua) suurta parannusta ei saatu aikaan. Hyvien tulosten todennäköisyys paranee kuitenkin huimasti, kun keskityt oikeisiin asioihin.
Vuodet ovat kasvattaneet meistä lähes 40 henkilön iloisen työyhteisön, jossa työskentelee markkinoinnin ammattilaisia laajalla skaalalla. Tässä postauksessa kerromme tarkemmin siitä, millaisin taustoin meillä työskennellään.
Suurin riski sivustosi saavuttamalle maksuttomalle hakukonenäkyvyydelle on sivustouudistus. Artikkelin luettuasi tiedät, mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota, jos et halua vahingoittaa liiketoimintaasi. Eräs suomalainen verkkokauppa menetti miljoonaluokassa liikevaihtoa uudistuksessa tehtyjen virheiden […]