Verkkoanalytiikan avulla seurataan tyypillisesti verkkokaupan tehoa, tuottoa ja onnistumista. Mittaamme konversioita ja mikrokonversioita, askelia kohti lopullista maksutapahtumaa. Asiakaskokemuksen näkökulmasta kuitenkin juuri kipupisteiden tunnistaminen ja kivun lievittäminen voivat ratkaista sen, jääkö asiakkaan luottokortti lompakkoon vai ei.
Tutkimusten mukaan markkinointi taantuman aikana kasvattaa myyntiä, markkinaosuutta ja voittoja. Tämä vaikutus jatkuu vielä taantuman päättymisen jälkeenkin.
Etkö saa tarpeeksi liidejä? Tai ovatko verkkosivustoltasi tulevat liidit vääränlaisia? Sisältömarkkinoinnin avulla kasvatat sivustosi liikennettä, jaat kävijöillesi tärkeää tietoa sekä kasvatat samalla palvelusi tunnettuutta.
Kesällä aloittanut Heli on tuorein vahvistus Hopkinsin kovaa työtahtia pitäneeseen analytiikkatiimiin. Tässä blogikirjoituksessa hän kertoo lämpimästä vastaanotosta Hopkinsilla ja oikeiden kysymysten kysymisestä. Datan visualisointi kiehtoi Mitä teet Hopkinsilla? Toimin analytiikan […]
Yllättävät tilien sulkemiset, tietosuojamääräykset ja Applen seurantarajoitteet ovat saaneet yhä useamman yrityksen pohtimaan vaihtoehtoja Facebook- ja Instagram-mainonnalle. Tämä artikkeli esittelee paitsi uhkat niin myös neljä vaihtoehtoa Facebook-mainonnalle.
Levitettävät sisällöt ovat tärkein onnistumiseen vaikuttava tekijä digimarkkinoinnissa. Moni levittää kuitenkin liian kapeaa sisältöpalettia, jolloin markkinointi toimii heikosti. Voittavaan digimarkkinoinnin strategiaan tarvitset 3 sisältötasoa, jotka esittelemme tässä artikkelissa.
Miten laajasti hyödynnät Custobaria markkinoinnin automaation kehityksessä? Listasimme seitsemän kätevää ominaisuutta, joiden avulla voit ottaa loputkin tehot irti Custobarista.