Lifecycle Staget ovat yksi HubSpotin arvokkaimmista ominaisuuksista. Ne auttavat mittaamaan markkinoinnin ja myynnin toimenpiteiden vaikutusta ja kytkeytyvät moniin arkea helpottaviin HubSpot-toiminnallisuuksiin. Lue artikkelista vinkit miten pidät ne kunnossa.
Metan Advantage+ Shopping -kampanjatyyppi on suunniteltu tehokkaimmaksi ratkaisuksi tuloshakuisille mainostajille, jotka haluavat lisätä verkkomyynnin määrää. Se tarjoaakin erinomaisia mahdollisuuksia verkkokauppiaille.
Jokaisella julkaistulla sisällöllä on elinikä, jonka aikana se tuo hyötyä. Tämä artikkeli kertoo, miten voit maksimoida sisältömarkkinoinnin elinkaariarvoa.
Kun suomalainen ohjelmistoyhtiö Tietoevry joutui tammikuussa 2024 tietoturvahyökkäyksen kohteeksi, mm. Rustan ja Stadiumin verkkokaupat olivat pitkään alhaalla. Fiksu markkinoija varautuu kyberhyökkäyksen mahdollisuuteen jo ennen kuin se osuu kohdalle.
Millaiset tuulet puhaltavat sähköpostimarkkinoinnissa vuonna 2024? Kokosimme tähän artikkeliin kuusi tärkeää teemaa, jotka jokaisen sähköpostimarkkinoijan tulisi omaksua.