Data on uusi öljy. Kuitenkin moni verkkosivusto vuotaa dataa vääriin käsiin huonosti tilkityistä ikkunoista. Luettuasi tämän blogipostauksen tunnistat ja paikkaat kävijäseurannan tavallisimmat vuotokohdat. Silloin öljy ei leviä minne tahansa ja […]
Kun käytät hyviä työkaluja, on hakukoneoptimointi helpompaa. Tämän blogipostauksen luettuasi tiedät, mitä työkaluja myös toimistot käyttävät. Kaupalliset SEO-työkalut maksavat jopa satoja euroja kuukaudessa. Jokamiesluokan hakukoneoptimointi onnistuu kuitenkin loistavasti myös maksuttomien […]
Markkinoijat ovat aina kiinnostuneita liikenteen lähteistä. Varsinkin mainonnan ja markkinoinnin tuottoon kiinnitetään runsaasti huomiota. Se taas raportoidaan tavallisesti Google Analyticsin avulla.
Pienen yrityksen markkinointibudjetti on yleensä rajallinen. Silloin kannattaa miettiä tarkkaan, onko parempi ulkoistaa Google Ads (Adwords) -mainonta toimistolle vai hoitaa mainonta itse.
Viisi vuotta digimarkkinoinnin toimistoissa on opettanut minulle monta asiaa, joista myyjät mieluiten vaikenevat. Niitä koskevat kysymykset saavat myös konsultin kiemurtelemaan.
“Kaikki mallit ovat virheellisiä, mutta jotkut niistä ovat hyödyllisiä.” George E. P. Box Jokainen markkinoija on kiinnostunut samasta asiasta: mainonnan tuotosta. Todennäköisesti sinäkin teet digitaalista mainontaa koskevia valintoja ja päätöksiä analytiikan […]