Hopkinsin tiimi kasvaa vauhdilla: vuodenvaihteessa tiimiin palkattiin kaksi uutta seniorikonsulttia. Mikko Pylkkänen on Hopkinsin tiimin uusin seniorikonsultti. Mikko on työskennellyt vuodesta 2010 alkaen hakukonemarkkinoinnin parissa. Mikon ura alkoi Menestystarinoilta, jota […]
Suunnitteletko esimerkiksi verkkokaupan konversio-optimoinnin aloittamista, etkä tiedä mistä sinun pitäisi aloittaa? Oma vastaukseni on selvä: siitä, että varmistat Google Analytics -asennuksen laadun.
Ostetun ja omistetun median optimointi edellyttää aina sitä, että mittaamisen perusta on kunnossa. Jos mittaat sivuston käyttöä ja sen tuomaa myyntiä väärin, ei mainonnan optimointi voi onnistua.
Viime viikkoina ja päivinä Google Tag Mangeriin on tullut uusia ominaisuuksia, jotka helpottavat huippuluokan analytiikka-asennusta. Jos et vielä ole siirtynyt GTM-pohjaiseen analytiikka-asennukseen, kannattaa migraatio ottaa viimeistään nyt työn alle.
Tiesitkö, että voit helposti nostaa Googlen hakutulosten yhteyteen ajankohtaista sisältöä? Äskettäin jokaisen yrityksen käyttöön tulleet Google My Business -viestit antavat sinun julkaista tapahtumiin, tuotteisiin ja palveluihin liittyviä viestejä suoraan hakutulosten […]