Haluatko selvittää, miltä verkkosivustosi oikeasti näyttää käyttäjille? Mitä teknologioita kilpailijasi käyttää? Miten löydät ja korjaat hakukoneoptimointiin liittyviä ongelmia? Tai ehkä olet kyllästynyt huonoihin sisältöihin ja haluaisit tietää, mistä löytää ammatillisesti […]
Markkinoinnin mittaaminen on itsestäänselvyys: jos haluat parantaa markkinointiasi, täytyy sinun ymmärtää, mikä tällä hetkellä toimii ja mikä ei. Markkinoinnin automaatiotyökalun raporttien tuijottelu ei kuitenkaan ole välttämättä paras ratkaisu – lue […]
Google Ads -mainonta on tehokas tapa lisätä myyntiä – kunhan tunnet kaikki kikat. Mainosjärjestelmä sisältää useita vähän tunnettuja mahdollisuuksia, joiden avulla viet voiton kilpailijoistasi. Kokeile seuraavia ideoita ja vie mainostilisi […]
Suvi Miettinen liittyi Hopkinsin tiimiin syyskuun alussa. Suvi on kokenut projektipäällikkö, joka tuli meille vahvistamaan toimintaamme erityisesti suurimmissa asiakkuuksissa.
Verkkosivuston ja markkinoinnin mittaaminen on yrityksille ilmeisen hyödyllistä. Mutta entä valtio ja kunnat, yliopistot ja kirjastot – mihin ne tarvitsevat web-analytiikkaa?
Ostajapersoonat ja asiakaspolut auttavat sinua jäsentämään markkinoinnin tekemisesi yhdeksi kokonaisuudeksi. Kun ne ovat kirkkaina mielessä, teet asioita asiakkaitasi varten.
Jos haluat parantaa markkinointiasi, täytyy sinun ymmärtää, mikä tällä hetkellä toimii ja mikä ei. Digitaalinen analytiikka auttaa sinua tuottamaan tietoa, jonka avulla voit tehdä perusteltuja muutoksia markkinointisi tehostamiseksi.