Tervetuloa Pauliina Storm!
Pauliina Storm on liittynyt Hopkinsin tiimiin. Pauliina vahvistaa erityisesti hakukoneoptimoinnin osaamistamme.
Pauliina Storm on liittynyt Hopkinsin tiimiin. Pauliina vahvistaa erityisesti hakukoneoptimoinnin osaamistamme.
Terveisiä aurinkoisesta Lissabonista ja Web Summit -tapahtumasta, jossa vietin viime viikon seuraamassa noin 30 markkinointi- ja mainonta-aiheista puheenvuoroa. Mitä tapahtumasta jäi mieleen? Tässä lyhyehkö yhteenveto.
Ajatteletko konversio-optimoinnin olevan pelkkää testaamista? Todellisuudessa testaaminen on vain yksi, tosin tärkeä osa konversio-optimointia.
Karoliine Kaisti on siirtynyt Hopkinsilla konsulttirooliin. Hän on työskennellyt kuluvan vuoden aikana toimistokoordinaattorina ja kerännyt nopeasti kannuksensa tuloksellisessa digimarkkinoinnissa.
Haluatko selvittää, miltä verkkosivustosi oikeasti näyttää käyttäjille? Mitä teknologioita kilpailijasi käyttää? Miten löydät ja korjaat hakukoneoptimointiin liittyviä ongelmia? Tai ehkä olet kyllästynyt huonoihin sisältöihin ja haluaisit tietää, mistä löytää ammatillisesti […]
Markkinoinnin mittaaminen on itsestäänselvyys: jos haluat parantaa markkinointiasi, täytyy sinun ymmärtää, mikä tällä hetkellä toimii ja mikä ei. Markkinoinnin automaatiotyökalun raporttien tuijottelu ei kuitenkaan ole välttämättä paras ratkaisu – lue […]
Hopkinsin kasvu jatkuu! Kokenut konsultti Kira Sjöberg liittyi joukkoomme.
Google Ads -mainonta on tehokas tapa lisätä myyntiä – kunhan tunnet kaikki kikat. Mainosjärjestelmä sisältää useita vähän tunnettuja mahdollisuuksia, joiden avulla viet voiton kilpailijoistasi. Kokeile seuraavia ideoita ja vie mainostilisi […]
Markkinoinnin automaatiosta on liikkeellä monenlaisia väärinkäsityksiä. Tässä yleisimmät – joihin törmään joka viikko.