Clarissa Salonen aloitti Hopkinsilla
Hopkinsin tiimi on tuplaantunut vuodessa, ja kasvu jatkuu edelleen: Clarissa Salonen on tiimin uusin vahvistus.
Hopkinsin tiimi on tuplaantunut vuodessa, ja kasvu jatkuu edelleen: Clarissa Salonen on tiimin uusin vahvistus.
Vuoden 2018 tilinpäätös on vahvistettu: Hopkinsin liikevaihto ylitti 2 miljoonaa euroa. Kasvu jatkuu vauhdikkaasti myös vuonna 2019.
Google Analytics ei oletuksena erota maksettua mainontaa samojen sivustojen maksuttomasta liikenteestä eikä se tunnista sovelluksia, joista kävijät tulevat.
Laura Kannisto kuuluu maan kokeneimpiin digitaalisen mainonnan asiantuntijoihin. Nyt Laura on liittynyt Hopkinsin tiimiin seniorikonsulttina.
Muistatko Schrödingerin kissan? Itävaltalainen fyysikko Erwin Schrödinger teki tunnetuksi ajatuskokeen, jossa laatikkoon suljetulla kissalla on niinsanotusti fifty-fifty tsäänssit poistua laatikosta elävänä tai kuolla. Kun laatikko on suljettuna, onko kissa elossa […]
Heini Thodén on aloittanut Hopkinsin tiimissä Client Lead, Digital Marketing Strategist -roolissa vuoden 2019 alusta. Tervetuloa Heini!
Artur Kotsolainen on Hopkinsin uusin Senior Consultant, joka vahvistaa maksetun mainonnan osaamistamme.
Pauliina Storm on liittynyt Hopkinsin tiimiin. Pauliina vahvistaa erityisesti hakukoneoptimoinnin osaamistamme.
Terveisiä aurinkoisesta Lissabonista ja Web Summit -tapahtumasta, jossa vietin viime viikon seuraamassa noin 30 markkinointi- ja mainonta-aiheista puheenvuoroa. Mitä tapahtumasta jäi mieleen? Tässä lyhyehkö yhteenveto.