Hopkins mukana Deloitten Technology Fast 50 -listalla
Deloitte listasi nopeimmin kasvaneita teknologiayrityksiä jo 14. kerran. Hopkinsin useamman vuoden voimakas kasvu toi 20. sijan vertailussa.
Deloitte listasi nopeimmin kasvaneita teknologiayrityksiä jo 14. kerran. Hopkinsin useamman vuoden voimakas kasvu toi 20. sijan vertailussa.
Hopkins ja videotoimisto Videolle ovat aloittaneet yhteistyön. Tavoitteena on auttaa yrityksiä kasvattamaan liiketoimintaansa Suomen tuloksellisimmalla YouTube-mainonnalla.
YouTube for Action on uusi YouTube-mainonnan muoto, joka tuo suoraan mitattavia tuloksia, kuten myyntiä tai liidejä.
Account-Based Marketing (ABM) sopii B2B-yrityksen markkinointistrategiaksi, kun kaupan keskikoko on suuri ja osaat nimetä potentiaalisimmat asiakkaasi. ABM kohdistaa markkinoinnin ja myynnin toimenpiteet näihin valittuihin asiakkuuksiin suuren yleisön tavoittelun sijaan.
Vuosikymmenen vaihtuessa seuraavaan sosiaalinen media näyttää hyvin erilaiselta kuin sen alussa. Yletön optimismi ja uutuudenviehätys ovat tiessään. Lokakuun lopulla Lontoossa järjestetyssä Social Media Week -seminaarissa puheenvuoroja läpileikkaavat teemat olivat kyllästyminen, […]
Tomi Lattu tuo Hopkinsille lisää rautaista analytiikkaosaamista.
Mittaatko Google Analyticsilla epäonnistunutta käyttäjäkokemusta - vai pelkkiä konversioita? Tässä blogipostauksessa Mikko Piippo kertoo, mitä antikonversiot ovat.
Google tiedotti 31.7.2019 suurista muutoksista analytiikkatuotteissaan. Google Analytics tukee jatkossa entistä paremmin koko asiakaspolun mittaista analytiikkaa: mobiilisovelluksen ja verkkopalvelun seuranta onnistuu yhdellä ja samalla analytiikkanäkymällä.
Kun vihreää sähköä myyvän Lumo Energian johtajat totesivat, että yritys tarvitsee lisää näkyvyyttä, he alkoivat etsiä sopivaa markkinointitoimistoa. Kumppaniksi valikoitui Hopkins ja valinnassa painoivat sekä osaaminen että arvot. Sähkömarkkinan haastaja […]