Unohda nämä vanhat tavat Facebook-mainonnassa
Tässä erityisesti Facebook- ja Instagram-mainonnan näkökulmasta muutama vanha tapa ja tottumus, josta on nykyisin hyvä oppia pois.
Tässä erityisesti Facebook- ja Instagram-mainonnan näkökulmasta muutama vanha tapa ja tottumus, josta on nykyisin hyvä oppia pois.
Viestinnällinen hakukoneoptimointi säästää käyttäjien hermoja ja asiakaspalvelun kustannuksia, kun vastaukset kysymyksiin löytyvät helposti Googlella. Se parantaa myös sivuston oman hakutoiminnon tuloksia.
Tämän kirjoituksen tarkoitus on auttaa sinua ymmärtämään, miten HubSpot, ActiveCampaign ja Mailchimp todellisuudessa eroavat toisistaan ja mikä olisi sinulle paras vaihtoehto.
Taksonomiat ovat tehokas väline suurten sivustojen hakukoneoptimoinnissa. Ne ovat sivujen luokittelun tapoja, jotka voivat olla merkitykseltään tarkempia kuin tuoteryhmät, kategoriat tai tagit.
Digimainonta kannattaa usein käynnistää automaattisesti, kun samoja asioita mainostetaan tiheään tahtiin, mutta niiden yksityiskohdat, kuten hinta, ajankohta tai paikka vaihtuvat.
Deloitte listasi nopeimmin kasvaneita teknologiayrityksiä jo 14. kerran. Hopkinsin useamman vuoden voimakas kasvu toi 20. sijan vertailussa.
Hopkins ja videotoimisto Videolle ovat aloittaneet yhteistyön. Tavoitteena on auttaa yrityksiä kasvattamaan liiketoimintaansa Suomen tuloksellisimmalla YouTube-mainonnalla.
YouTube for Action on uusi YouTube-mainonnan muoto, joka tuo suoraan mitattavia tuloksia, kuten myyntiä tai liidejä.
Account-Based Marketing (ABM) sopii B2B-yrityksen markkinointistrategiaksi, kun kaupan keskikoko on suuri ja osaat nimetä potentiaalisimmat asiakkaasi. ABM kohdistaa markkinoinnin ja myynnin toimenpiteet näihin valittuihin asiakkuuksiin suuren yleisön tavoittelun sijaan.