Facebook-mainonta
Kattavaa tavoittavuutta ja tarkkaa kohdentamista Facebookin avulla
Facebook-mainonta tarjoaa sekä B2B- että B2C-yrityksille laajan tavoittavuuden ja tarkat kohdennusmahdollisuudet. Hyödynnä koneoppimista ja tavoita yli 2 miljoonaa suomalaista joka päivä.
Tehokas ja monipuolinen mainoskanava
Hopkinsilla on laaja kokemus Facebook-mainonnassa eri toimialoilla, kuten verkkokaupassa, rekrytoinnissa ja B2B-palveluissa. Analysoimme kampanjoiden tehokkuutta datan perusteella ja optimoimme mainontaa jatkuvasti, jotta saavutetaan parhaat mahdolliset tulokset.
Monipuolinen
Facebook-mainonta sopii moniin eri käyttötarkoituksiin ja toimialoille.
Tavoittava
Facebookissa tavoitat käyttäjiä tehokkaasti eri ikäluokista.
Kustannustehokas
Facebook-mainonnalla tavoitat suuret massat edullisesti.
Näin autamme yritystäsi
Työkalut Facebook-mainonnan tukena
Kauttamme saat käyttöösi monipuolisia työkaluja mainonnan tehostamiseksi ja laadun parantamiseksi, jotta saat enemmän irti Facebook-mainonnastasi.
Smartly
Olemme mainosautomaatio- ja optimointityökalu Smartlyn Agency Partner. Smartlyn avulla automatisoit mainontaasi ja luot visuaalisia mainostoteutuksia.
Tuotefeedit
Tuo verkkokauppasi tuotteet suoraan somemainontaan. Käytämme tehokkaimpia tuotefeedejä hyödyntäviä kampanjamuotoja kuten Advantage+ Shoppingia ja työkaluja kuten Channablea.
Ota kaikki irti Facebook-mainonnasta
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!
Uusimmat artikkelit
Pullonkaulat analytiikan hyödyntämisessä: tunnista ja avaa ne CARE-mallin avulla!
Usein analytiikkaa ei saada tuottamaan arvoa, koska kohtaamme erilaisia pullonkauloja datan keräämisessä, analysoinnissa ja toimenpiteisiin ryhtymisessä. Helpota näitä haasteita hyödyntämällä CARE-mallia.
Mitä on AI-optimointi?
AI-optimointi kasvattaa todennäköisyyttä, että tekoäly mainitsee vastauksissaan brändisi, tuotteesi, palvelusi tai organisaatiosi näkökulman.
Black Friday 2024: 7 trendiä, jotka erottavat sinut kilpailijoista
Black Friday on kasvanut Suomessa sekä kuluttajien, että yritysten toimintamalleja muuttavaksi ostohuumaksi. Miltä näyttää Black Friday vuonna 2024, kun tekoäly, ekologisuus ja personointi astuvat yhä suurempaan rooliin?