Paljasta haamut, tunnista liidit – näin me sen teemme!
Sivustollasi käy joka päivä ihmisiä, jotka eivät osta.
Vaikka heidän kaiken järjen mukaan pitäisi ostaa. Nyt tai myöhemmin.
Heillä on budjetti olemassa, sinun yrityksesi kykenisi täyttämään tarpeen.
Mutta silti he eivät osta.
Google Analytics rekisteröi jälleen yhden käynnin sivustolla. Ei sen enempää, ei sen vähempää.
Puhelin ei soi, sähköpostia ei saavu. Miksi?
Sivustosi on kuin baari ilman tarjoilijaa
99 prosenttia sivustoista on kuin baari ilman tarjoilijaa.
Juomat välkkyvät lukituissa kaapeissa, ruokalistoja on jätetty pöydälle. Mutta kukaan ei tule kysymään, mitä haluat tilata.
Mitä voit tehdä?
Voit tietysti lisätä sivustolle chatin, myyjän joka tulee keskustelemaan kävijän kanssa.
Me emme valinneet tätä tietä.
Mutta silti me haluamme kerätä liidit talteen. Haluamme, että sinä jätät käyntikorttisi, vaikka et tällä kertaa ostaisikaan.
Haluamme tietää, kuka sinä olet.
Siksi haluamme sinun sähköpostiosoitteesi.
Kuka sinä olet?
Sen vuoksi perustimme Claude Hopkins Fan Clubin.
Muistutamme email-listasta lähes joka sivulla. Toisinaan näet myös popup-ikkunan, joka houkuttelee sinua kertomaan meille, kuka oikein olet.
Tämän vuoksi tarjoamme sinulle pienen lahjuksen, 10 prosentin alennuksen koulutuksista.
Se on vasta alkua. Muut liidimagneetit ja hunajapurkit seuraavat myöhemmin.
Magneetin vetovoima ja hunajan makeus houkuttelevat kävijöitä vähitellen liittymään listalle.
Lista kasvaa hitaasti mutta varmasti. Samalla tunnistettujen kävijöiden määrä kasvaa.
Mistä sinä tulit?
Ehkä et vielä antanut meille sitä, mitä haluamme sinulta.
Mutta silti tiedämme sinusta jotain. Tiedämme, tulitko sivustolle Facebookista vai LinkedInistä, klikkasitko mainosta vai jotain muuta reittiä.
Ja usein, ei aina, mutta kohtuullisen usein tunnistamme yrityksen, jonka verkosta surffasit sivustollemme.
Kaikkia emme tunnista: monet saapuvat virtuaaliselle ovellemme Soneran, Elisan tai DNA:n mobiiliverkosta.
Mutta yllättävän usein analytiikka paljastaa yrityksen, jossa työskentelet. Ja se on meille kultaakin arvokkaampi tieto.
Leadfeeder syöttää b2b-myyjälle suklaamuroja kultalusikalla
Tiedon saat noukittua maksuttomasta Google Analyticsista.
Mutta jos haluat hemmotella myyjää ja säästää web-analyytikon aikaa, otat käyttöösi Leadfeederin.
Leadfeeder lukee Google Analyticsin dataa ja listaa liidit kuumuusjärjestyksessä. Saat kuumimmat yritykset kärkeen, näet Mailchimp-linkkien klikkaajat ja LinkedIn-kontaktisi samalla sivulla.
Näin helppoa digiliidien seulominen ei ole koskaan ollut!
Ja jos käytössäsi on tuettu CRM, voit lähettää liidit suoraan eteenpäin työstettäväksi.
Tai voit odottaa vielä hetken.
Ehkä jo seuraava blogipostaus saa liidin toimimaan. Silloin olet valmis.
Kuulumme Leadfeederin kumppanuusohjelmaan. Saat tästä linkistä tai promokoodilla hopkins pidennetyn koekäyttöajan käyttöösi (30 päivää 14 päivän sijaan).
Artikkelit samasta aiheesta
Pullonkaulat analytiikan hyödyntämisessä: tunnista ja avaa ne CARE-mallin avulla!
Usein analytiikkaa ei saada tuottamaan arvoa, koska kohtaamme erilaisia pullonkauloja datan keräämisessä, analysoinnissa ja toimenpiteisiin ryhtymisessä. Helpota näitä haasteita hyödyntämällä CARE-mallia.
Tekoäly ja koneoppiminen rakentavat parempia ostajapersoonia
Ostajapersoona on tuttu työkalu markkinoinnin johtamisen apuna. Suurten kielimallien ja koneoppimisen avulla dataan perustuvien persoonien rakentaminen onnistuu aikaisempaa tehokkaammin. Mitä ostajapersoona tarkoittaa? Ostajapersoonat kuvaavat yrityksen kannalta ideaalisia ostajia. Ostajapersoonan esitys […]
Digianalytiikan käyttäjätunnisteet paljastavat pitkätkin ostopolut
Käyttäjätunnisteet (user ids) auttavat seuraamaan pitkiä ostopolkuja, kun käyttäjät saadaan välillä kirjautumaan sisään tai antamaan sähköpostiosoitteensa.
Kiinnostuitko tästä aiheesta?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!