Karoliine Kaisti Hopkinsin konsultiksi

Karoliine Kaisti

Karoliine KaistiKaroliine Kaisti on siirtynyt Hopkinsilla konsulttirooliin. Hän on työskennellyt kuluvan vuoden aikana toimistokoordinaattorina ja kerännyt nopeasti kannuksensa tuloksellisessa digimarkkinoinnissa.

Toimistokoordinaattori käyttää Hopkinsin muiden työntekijöiden tapaan merkittävän osan työajastaan digimarkkinoinnin opiskeluun sekä itseopiskeluna että sisäisiin ja julkisiin koulutuksiin osallistumalla. Hopkinsin oppimispolku alkaa digimainonnan avustavista tehtävistä seniorikonsulttien ohjauksessa ja taitojen karttuessa tehtävät muuttuvat yhä monipuolisemmiksi oman oppimisnopeuden mukaan.

Karoliine on Hopkinsilla keskittynyt erityisesti ohjelmalliseen ostamiseen ja some-mainontaan. Molempia hän on tehnyt sekä kysynnän herättämiseksi että uudelleenmarkkinointina jo asiakkaan sivustolla käyneille yleisöille.

“Ohjelmallinen ostaminen on periaatteessa helpottanut mainonnan tekemistä lukuisiin eri kanaviin, mutta samalla täytyy ottaa haltuun jatkuvasti muuttuvat työkalut. Autan asiakkaita löytämään oikeat yleisöt valtavasta datamäärästä ja konsultoin heitä siinä, miten sekä uusille yleisöille että uudelleenmarkkinointiyleisöille on tehokkainta viestiä”, Karoliine summaa. “Olen tehnyt myös hyperlokaalia mainontaa, joka on vielä aika uutta monelle asiakkaalle.”

Ennen Hopkinsille tuloaan Karoliine on toiminut mm. sulkapalloammattilaisena. Hän on 12-kertainen Viron mestari ja ollut parhaimmillaan 90. sijalla sulkapallon maailmanrankingissa.

Mitä urheilu-ura on opettanut?

“Ainakin itsetuntemusta ja itsensä johtamistaitoa. Jos jokin asia häiritsee, pitää miettiä pystyykö sille tekemään jotain, vai pitääkö tehdä parhaansa niissä olosuhteissa. Joka päivä piti kehittyä eteenpäin, huonoinakin päivinä. Ei riittänyt, että ilmestyy hallille. Toisaalta rankan suorituksen jälkeen on pakko oppia myös rentoutumaan.”

“Urheilu on opettanut myös ongelmanratkaisukukyä. Urheilijana oppi ottamaan kritiikkiä vastaan. Se täytyi ottaa kehittymismahdollisuutena eikä henkilökohtaisena moitteena.”

Markkinointi alkoi vetää puoleensa, kun Karoliine lähti opiskelemaan uudestaan sulkapallouran jälkeen. “Silloin alkoi tuntua siltä, että markkinointi on mun juttu. Harjoittelun yhteydessä tapasin Joni Salmisen, joka tarvitsi Bing-tilin auditointia. Joni oli siihen niin tyytyväinen, että oli sitten suositellut minua Piipon Mikolle Hopkinsilla”, Karoliine kertoo.

“Hopkinsilla on päässyt tekemään mielenkiintoisia juttuja ja siinä oppii nopeasti! Kun tekee motivoituneiden ja osaavien ihmisten kanssa töitä, silloin omakin rima on hyvin korkealla.”

Selvää on, että Karoliinesta kuullaan vielä. “Hauskaa oli, kun viimeisintä tutkintoa tehdessä juttelin business-elämässä kokeneen ihmisen kanssa ja selvisi, että hänen ajatusmaailmansa ja mottonsa olivat ihan samoja kuin urheilupsykologiassa. Täytyy tietää, miten suhtautuu elämään ja itseensä, jos haluaa huipulle.”

Kiinnostuitko tästä aiheesta?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!