Hopkins laajensi hallitustaan – tavoitteena Suomen suurin ja ihanin digimarkkinointitoimisto
Hopkinsin hallitus laajentuu. Suvi Johansson, Simo Kajaste ja Mikko Seppä vahvistavat tähän saakka perustajien (Aki Abe, Panu Kuuluvainen, Mikko Piippo, Arttu Raittila) muodostamaa hallitusta.
Toimitusjohtaja Tomi Halosen vuodesta 2020 alkaen luotsaama Hopkins on yksi Suomen suurimmista digimarkkinoinnin toimistoista. Hallituksen uudet jäsenet kasvattavat Hopkinsin kyvykkyyksiä kannattavan kasvun rakentamisessa ja tuovat johtoon liiketoiminnan ja markkinoinnin monialaista näkemystä.
- Suvi Johansson on työskennellyt markkinointiviestinnän ja muotoilun johtotehtävissä, esim. Tulos Helsinki Oy (COO), Differo Oy (CEO), dSign Vertti Kivi & Co (CEO).
- Simo Kajaste johtaa hasan & partners groupia (CEO). Aikaisemmin Kajaste on työskennellyt pitkään Estime Oy:n johtotehtävissä.
- Mikko Seppä, HeadQ Digital Commerce (CEO & co-founder) on toinen Advance B2B -toimiston perustajista. Aikaisemmin Seppä on toiminut johtotehtävissä mm. Snoobi Oy:ssä (COO, CEO).
On mahtava hypätä tähän kyytiin matkalle kohti suuruutta.
”Hopkinsin vauhdikas kasvu perustuu kykyyn hyödyntää uusimpia teknologioita digimarkkinoinnissa. On mahtava hypätä tähän kyytiin matkalle kohti suuruutta”, Simo Kajaste kuvailee.
“Uusi hallitus auttaa meitä ottamaan asiakkaat paremmin huomioon arjessa”, toteaa hallituksen puheenjohtaja Panu Kuuluvainen. “Konsulttimme ovat rautaisia digimarkkinoinnin ammattilaisia, ja uusi hallitus tuo meille entistä parempaa toimiala- ja asiakasymmärrystä. Lopulta asiakkaamme hyötyvät tästä palvelutason parantumisen kautta”, jatkaa Kuuluvainen.
Visiona olla Suomen suurin ja ihanin
Hopkinsin liikevaihto ja tulos ovat kasvaneet vahvasti jo kuudetta vuotta peräkkäin. Viime vuonna Financial Times listasi Hopkinsin Euroopan kasvuyritysten joukossa sijalle 306 listalla, jonne ylsi vain 10 muuta suomalaisyritystä.
“Tilikausi 2022 on jatkanut Hopkinsin johdonmukaista kasvutarinaa. Kasvu on tullut strategian mukaisesti pääosin kotimaasta, mutta viime vuonna saimme runsaasti myös kansainvälisiä asiakkaita. Vielä vahvistamattoman tilinpäätöksen mukaan teimme viime vuonna parhaan tilikautemme tähän mennessä”, Tomi Halonen iloitsee.
Yhtiön tavoitteena on kasvaa kannattavasti jatkossakin, keskittyen yhä tiiviimmin asiakas- ja työntekijäkokemuksen kehittämiseen.
Visiomme on olla paitsi Suomen suurin, myös ihanin toimisto
”Media- ja digitoimistoalaa verhoaa edelleen vanhentunut ajatus siitä, mistä toimistojen kasvu ”revitään” ja tätä mainetta haluamme muuttaa. Visiomme on olla paitsi Suomen suurin, myös ihanin toimisto, mikä tarkoittaa, että asiantuntijamme viihtyvät ja voivat hyvin, jolloin asiakkaamme saavat timanttista palvelua”, toimitusjohtaja Halonen täydentää.
Artikkelit samasta aiheesta
Kasvuyritysten top-10:een omia lääkkeitä syömällä
Hopkins on sijoittunut sijalle 10 Deloitten Technology Fast 50 -listalla. Sijoitus irtosi 1464 % kasvulla neljän vuoden aikana. Viime vuonna sijoitus oli 20 tällä nopeimmin kasvaneiden teknologiayritysten listalla. Tämä kasvutarina […]
Tomi Halonen Hopkinsin toimitusjohtajaksi
Hopkinsin toimitusjohtajana on aloittanut 2.11.2020 Tomi Halonen.
Kyrö hakee kasvua verkkokaupasta ja uusista markkinoista – Hopkins kumppaniksi
Kyrö Distillery Company lähtee vauhdittamaan kasvuaan digimarkkinointitoimisto Hopkinsin kanssa.
Kiinnostuitko tästä aiheesta?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!