Hopkins kasvaa – Panu Kuuluvainen liittyi tiimiin
Panu Kuuluvainen täydentää Hopkinsin tiimiä ja tuo mukanaan kovaa finanssisektorin osaamista: London School of Economicsin kasvatti on työskennellyt viime vuosina Bloombergin analyytikkona.
Panulla on yli kymmenen vuoden kokemus digimarkkinoinnin eri osa-alueista: hakukoneoptimoinnista, hakusanamainonnasta ja affiliate-markkinoinnista.
Paluu Helsinkiin ja digimarkkinoinnin pariin muutaman vuoden tauon jälkeen ei tunnu Panusta lainkaan yllättävältä:
”Data ja tuottolaskelmat yhdistävät markkinointia ja rahoitussektoria. Mediatilaakin ostetaan nykyään huutokauppamekanismin välityksellä – aivan kuten pörssiosakkeitakin.”
Panu suunnittelee viettävänsä jatkossa osan vuodesta Lontoossa, osan Helsingissä.
”Suuri osa asiakastyöstä onnistuu yhtä hyvin Lontoosta kuin Helsingistä käsin. Skype ja videoneuvottelut tekevät etätyöstä helpompaa kuin koskaan.”
Panu Kuuluvainen, osakas
- KTK, Turun yliopisto 2012
- MSc., London School of Economics 2014
Artikkelit samasta aiheesta
Riku Penttilä: “Tärkeintä mainonnassa on tietää, mitä sillä tavoittelee”
Riku Penttilä tekee töitä monipuolisesti eri kanavien ja alustojen kanssa. Kauppakorkeakoulusta valmistunut Riku löysi tiensä Hopkinsille Sarasen koulutusohjelman kautta. Työssään hän on saanut huomata, miten nopeasti osaaminen ja uudet taidot kehittyvät – myös etänä.
Heli Saarinen: “Haluan helpottaa maailman kuvaamista datan avulla”
Kesällä aloittanut Heli on tuorein vahvistus Hopkinsin kovaa työtahtia pitäneeseen analytiikkatiimiin. Tässä blogikirjoituksessa hän kertoo lämpimästä vastaanotosta Hopkinsilla ja oikeiden kysymysten kysymisestä. Datan visualisointi kiehtoi Mitä teet Hopkinsilla? Toimin analytiikan […]
Henrik Sarjo: ”Täällä on todella miellyttävän oloista porukkaa”
Henrik löysi tiensä markkinoinnin maailmaan tapahtuma-alalta. Kehitys ja uuden oppiminen on tapahtunut hurjassa tahdissa, mutta hyvässä seurassa.
Kiinnostuitko tästä aiheesta?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!