Hopkins 2018–2019 – kulmahuoneen kuulumisia
Vuoden 2018 tilinpäätös on vahvistettu: Hopkinsin liikevaihto ylitti 2 miljoonaa euroa. Kasvu jatkuu vauhdikkaasti myös vuonna 2019.
Kahdessa vuodessa Hopkins on noussut pienestä, kolmen konsultin yrityksestä 20 hengen digimarkkinointitoimistoksi. Kasvu kertoo kolmesta asiasta: asiakkaidemme luottamuksesta, osaavasta henkilökunnasta ja markkinoiden murroksesta.
Kasvu on ollut huikean nopeaa. Se näkyy myös juuri vahvistetun tilinpäätöksen luvuista:
- Liikevaihto 2 042 000 euroa (738 000 euroa v. 2017, +176 %).
- Liikevoitto ennen tilinpäätössiirtoja ja veroja 280 000 euroa (139 000 euroa v. 2017, +101 %)
(Hopkins Oy:n tilikausi noudattaa kalenterivuotta 1.1.2018–31.12.2018.)
Digitaalista markkinointia koko asiakaspolun mitalla
Viime vuosi oli meille huikea kasvuvuosi. Tammikuussa 2018 meitä oli kahdeksan, tammikuussa 2019 peräti kaksikymmentä markkinoinnin ammattilaista. Kasvu jatkuu myös tänä vuonna, vaikka rekrytointitahti tasaantuu hiukan.
Palveluidemme ytimessä on koko asiakaspolun mittainen digitaalinen markkinointi ja sen optimointi. Meille se tarkoittaa:
- Mainonnan ja ostetun median optimointia
- Oman median optimointia
- Digitaalista analytiikkaa
Viime vuonna tarjoomamme laajeni, kun otimme suuren kysynnän vuoksi markkinoinnin automaation mukaan palveluihimme. Keskitymme tällä hetkellä suosituimpiin sähköposti- ja automaatioalustoihin – olemme myös ActiveCampaign- ja HubSpot-jälleenmyyjä.
Tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden puolesta
Vuonna 2017 meidät palkittiin Pro Bono -ohjelmamme vuoksi: jokainen työntekijä saa työn ohella tehdä pro bono -konsultointia haluamalleen asiakkaalle. Vuonna 2017 meidät palkittiin tämän vuoksi 100 tekoa paremman työelämän puolesta -kilpailussa.
Tänä vuonna otimme askeleen eteenpäin: nyt toimimme koko yrityksenä paremman yhteiskunnan puolesta olemalla virallinen Pride 2019 -yhteistyökumppani. Pride-yhteistyö tarkoittaa meille kymmenien työpäivien suuruista investointia yhdenvertaisuuden edistämiseksi työpaikoilla ja yhteiskunnassa. Jokaisella meistä on oltava oikeus elää täyttä elämää kotona, työelämässä ja julkisuudessa.
Artikkelit samasta aiheesta
Hopkins laajensi hallitustaan – tavoitteena Suomen suurin ja ihanin digimarkkinointitoimisto
Suvi Johansson, Simo Kajaste ja Mikko Seppä vahvistavat Hopkinsin hallitusta.
Kasvuyritysten top-10:een omia lääkkeitä syömällä
Hopkins on sijoittunut sijalle 10 Deloitten Technology Fast 50 -listalla. Sijoitus irtosi 1464 % kasvulla neljän vuoden aikana. Viime vuonna sijoitus oli 20 tällä nopeimmin kasvaneiden teknologiayritysten listalla. Tämä kasvutarina […]
Tomi Halonen Hopkinsin toimitusjohtajaksi
Hopkinsin toimitusjohtajana on aloittanut 2.11.2020 Tomi Halonen.
Kiinnostuitko tästä aiheesta?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!