Clarissa Salonen aloitti Hopkinsilla

Clarissa Salonen

Clarissa Salonen

Hopkinsin tiimi on tuplaantunut vuodessa, ja kasvu jatkuu edelleen: Clarissa Salonen on tiimin uusin vahvistus.

Tähän saakka Clarissa on työskennellyt verkkosisältöjen parissa asiakkaan (SEB) ja toimiston puolella Tukholmassa (Citat) ja Helsingissä (Sitrus, Nordic Morning). Kaksikielinen kauppatieteilijä tuo Hopkinsille uutta sisältöosaamista ja vahvistaa mainostiimin kielivalikoimaa.

Olet viime vuosina työskennellyt erityisesti sisältömarkkinoinnin parissa. Mikä sai sinut kiinnostumaan Hopkinsista työpaikkana?

”Sisältöön panostetaan nykyään paljon, mutta investoinnit menevät hukkaan, jos sisältö ei tavoita oikeaa yleisöä oikeaan aikaan. Siksi tarvitaan luovuutta, dataa, testausta, analysointia ja optimointia”, Clarissa toteaa.

Kokeneelle sisältöammattilaiselle siirtyminen Hopkinsiin oli luontevaa. Hopkinsilla Clarissa keskittyy erityisesti sisältöjen markkinointiin ja myyntiin tähtäävään mainontaan:

Hopkinsilla on alan huippuosaajat tekemässä juuri näitä asioita. Lisäksi henkilöstön oppimiseen ja kehittymiseen panostetaan kunnolla!

Hopkins tekee ja tehostaa digimarkkinointia asiakaspolun joka vaiheessa: prospektoivaa ja klousaavaa mainontaa, markkinoinnin automaatiota ja hakukoneoptimointia.

Niiden yhteispelin luominen vaatii osaamista ja kokonaisvaltaista näkemystä. Siksi sisältöjen, markkinoinnin ja mainonnan siiloista on päästävä eroon.

Tuloshakuinen, analytiikkaa hyödyntävä Facebook- ja Google Ads -mainonta ovat tarpeen, jotta asiakaspolun alkuvaiheessa saadaan sisällöille lukijoita ja loppuvaiheessa klousataan kaupat.

Meillä Clarissa pääsee purkamaan siiloja yhdistämällä sisältöosaamisen ja mainonnan tekemisen:

Siilot tekevät onnistumisesta paljon vaikeampaa. Investoinnit tulevat kalliimmaksi ja tulokset kärsivät. Mutta tietysti sisällöt ovat minulle edelleen keskipisteessä – ne myyvät!

 

Kiinnostuitko tästä aiheesta?

Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!