Arvot maadoittavat työskentelyä kun kiire painaa päälle
Ollaanpa alkuun ihan rehellisiä. Toimistomaailmassa työskenteleminen on usein kiireistä ja kuormittavaa, välillä jopa stressaavaa. Media-ala elää jatkuvassa teknologisessa muutoksessa ja digimarkkinoinnin suunnittelu ja toteutus ovat monesti paineistettuja tehtäviä, joiden tuloksellisuuteen kulminoituvat niin asiakkaan markkinoinnin panostukset kuin liiketoiminnan kehittymisen odotukset.
Miksi sitten kukaan haluaisi työskennellä digitoimistossa ja miten Hopkinsilla näitä toimialan raskaampia piirteitä käsitellään?
Yhdessä olemme enemmän – myös vaikeampina aikoina
Kaikki lähtee liikkeelle arvoista sekä yrityskulttuurista, joka elää tai ainakin aktiivisesti pyrkii elämään arvojaan todeksi. Hopkinsin toimintaa ohjaavia ydinarvoja ovat pyrkimys parempaan, tavoitteellisuus, avoimuus ja välittäminen, sekä kaikkein tärkeimpänä ajatus siitä, että yhdessä olemme enemmän.
Missiomme on tarjota sekä asiakkaillemme että työntekijöillemme parempia kokemuksia digimarkkinoinnista.
Käytännössä tämä kaikki tarkoittaa esimerkiksi sitä, että meillä apua pyydetään ja annetaan matalalla kynnyksellä. Pyrimme jakamaan työkuormaa henkilöstön kesken tasapuolisesti, ja mahdollisuuksien mukaan tunnistamaan ja sovittamaan yhteen henkilöstömme kiinnostuksen kohteet sekä niihin sopivat asiakascaset, jotta kunkin asiantuntijan osaaminen pääsisi loistamaan.
Aina tämä ei toki täydellisesti onnistu, mutta tätä tavoittelemme.
Työ, joka mahdollistaa elämän työn ulkopuolella
Meillä kunkin työntekijän vapaa-aikaa arvostetaan ja elämää työn ulkopuolella tuetaan paitsi monelle tuttujen etuuksien muodossa, myös siten, että työn määrä ja työajat voivat joustaa erilaisten elämäntilanteiden mukaan.
Osalla meistä on pieniä lapsia, osalla iäkkäät vanhemmat. Osa opiskelee työn ohessa ja osalla on vaativia harrastuksia, joissa kehittymiseen he haluavat panostaa. Hopkinsilla työn ei oleteta olevan elämän keskiö, paitsi jos niin itse haluaa.
Kulttuuri rakennetaan yhteisissä kohtaamisissa
Digitoimistossa työskentelemisen parhaita puolia ovat työn vaihtelevuus ja monipuolisuus sekä se, että konsultin roolissa oman asiantuntijuuden nyanssit saa tuoda luvan kanssa esille – siitähän meille maksetaan.
Hopkinsin henkilöstö kuvaa työskentelyilmapiiriämme inhimilliseksi ja kollegoja arvostavaksi. Meillä eriävät mielipiteet uskalletaan tuoda esille ja jokainen hopkinslainen saa ottaa osaa myös koko yrityksen toiminnan ja kulttuurin kehittämiseen.
Viime kädessä kulttuuri syntyy siitä, miten arjessa kohtaamme toisemme. Meillä ei huudeta kollegalle pää punaisena virheen merkiksi, mutta toisaalta jokainen kantaa osaltaan vastuuta yhteisestä menestyksestä.
Tuntuuko, että Hopkinsin työyhteisö voisi sopia sinulle? Vilkaise nyt haussa olevat paikkamme tai esittele itsesi avoimella hakemuksella!
Artikkelit samasta aiheesta
Riku Penttilä: “Tärkeintä mainonnassa on tietää, mitä sillä tavoittelee”
Riku Penttilä tekee töitä monipuolisesti eri kanavien ja alustojen kanssa. Kauppakorkeakoulusta valmistunut Riku löysi tiensä Hopkinsille Sarasen koulutusohjelman kautta. Työssään hän on saanut huomata, miten nopeasti osaaminen ja uudet taidot kehittyvät – myös etänä.
Heli Saarinen: “Haluan helpottaa maailman kuvaamista datan avulla”
Kesällä aloittanut Heli on tuorein vahvistus Hopkinsin kovaa työtahtia pitäneeseen analytiikkatiimiin. Tässä blogikirjoituksessa hän kertoo lämpimästä vastaanotosta Hopkinsilla ja oikeiden kysymysten kysymisestä. Datan visualisointi kiehtoi Mitä teet Hopkinsilla? Toimin analytiikan […]
Henrik Sarjo: ”Täällä on todella miellyttävän oloista porukkaa”
Henrik löysi tiensä markkinoinnin maailmaan tapahtuma-alalta. Kehitys ja uuden oppiminen on tapahtunut hurjassa tahdissa, mutta hyvässä seurassa.
Kiinnostuitko tästä aiheesta?
Soita meille 020 788 8120 tai täytä alla oleva lomake niin jatketaan juttua!