Markkinointi ja evästeet

Seurannan ja kohdentamisen strategia

Onko sinulle jo selvää, miten yrityksesi sopeutuu evästeiden ja seurannan muutoksiin? Jos ei, anna tehtävä meidän ratkottavaksi. Suunnittelemme teille parhaiten soveltuvat keinot, joilla mukaudutte 3. osapuolen evästeiden marginalisoitumiseen mainonnassa ja evästeiden rajoituksiin analytiikassa.

Ota yhteyttä!

Lue lisää!

Suunnitelman hyödyt

Miksi seurantastrategia kannattaa päivittää juuri nyt?

Digimarkkinoinnissa on pitkään luotettu evästeisiin kävijöiden seuraamiseksi ja mainosyleisöjen keräämiseksi. Lainsäädäntö, selainvalmistajien toimet ja kuluttajien käyttämät ad blockerit vaikuttavat kuitenkin siten, että seuranta muuttuu koko ajan vaikeammaksi.

Uudelleenmarkkinointi

Evästeiden väheneminen näkyy siinä, että remarketing-yleisöt sivustokävijöistä ovat pienentyneet merkittävästi.

Mainonnan yleisöt

Käyttäytymiseen tai demografioihin perustuvista yleisöistä on vähemmän hyätyä, kun niitä on kerätty vähentyneillä 3. osapuolen evästeillä.

Analytiikan haasteet

Sivustolle palaavan käyttäjän tunnistamiseen on käytetty ns. 1. osapuolen evästeitä. Niiden keräämässä datassa on isoja aukkoja.

Jätä yhteydenotto

Mitä strategiassa huomioidaan?

Näin muodostamme suunnitelman

Hopkins suunnittelee teille parhaiten soveltuvat mainonnassa tarvittavat uudet ratkaisut sekä analytiikkaan ja konversioseurantaan tarvittavat muutokset. Suunnitelma dokumentoidaan, esitellään ja luovutetaan teille.

Mainonta

Miten teidän kannattaa kohdentaa mainontaa sivustonne kävijöille ja ostoaikeissa oleville, kun  3. osapuolen evästeitä on yhä harvemman selaimessa?

Verkkoanalytiikka

Miten sopeudutte 1. osapuolen evästeiden rajoituksiin web-analytiikassa ja konversioseurannassa?

Tietosuoja

Mitä tietosuojakysymyksiä ratkaisuihin liittyy ja kuinka riskejä voi hallita?

Jätä yhteydenotto

Työn sisältö

Mitä strategiatyö maksaa?

Projekti sisältää seuraavat vaiheet:

  • Kickoff-palaverin (etänä, kesto 50 minuuttia), jossa tutustumme digimarkkinointiinne ja sovimme tiedonjaon käytännöt.
  • Auditoimme käytössänne olevat digimainonnan keinot sekä verkkoanalytiikan ja konversioseurannan teknologiat.
  • Laadimme kirjallisen strategian ja tiekartan teille suositeltavista ratkaisuista ja esittelemme sen etäpalaverissa.Seuranta on valmis ja pystytte tutkimaan asiakaspoluista kertyvää tietoa.

Kiinnostuitko? Jätä viesti niin räätälöidään teille sopiva tarjous!

Pyydä tarjous!

Ota yhteyttä tällä lomakkeella niin päivitetään teille liiketoimintaanne tukeva seurannan ja kohdentamisen tiekartta. Halutessasi voit myös soittaa meille: 020 788 8120.

Mitä on evästeetön analytiikka?

Evästeetön web-analytiikka auttaa raportoimaan ja analysoimaan kattavammin sivuston käyttöä: sen avulla saat kerätä dataa myös käyttäjistä, jotka eivät hyväksy evästeitä evästebannerissa.